موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ موتسارت برای آرامش

دانلود آلبوم موتسارت برای آرامش

متاسفانه این آلبوم در حال حاضر غیرفعال است و امکان خرید آن وجود ندارد.

زود شروع کرد، زود هم مرد، در 35 سالگی. تقریبا همیشه بدهکار بود، با آنکه گاهی خوب پول درمی آورد، کارهای بسیاری ساخت – بیش از ششصد قطعه – و در همه ژانرهای مرسوم دوران خود طبع آزمایی کرد، اما هرگز شغل ثابت نداشت.
ولفگانگ آمادئوس موتزارت، موسیقیدان اتریشی از نوابغ موسیقی کلاسیک بود که در سه سالگی شروع به آهنگسازی کرد، در پنج سالگی کودک نابغه نامیده شد – حتی زودتر از شوپن -، در هفت سالگی اولین سمفونی و در 12 سالگی اولین اپرای کامل خود را نوشت. آشنایی و دوستی با افرادی مثل باخ و هایدن که لقب پدر سمفونی را دارد، تاثیر زیادی بر کارهایش گذاشت.
آهنگسازِ همیشه بدهکار، تعدادی از بهترین آثارش را در دوران ناشادی نوشته است: بعد از مرگ مادرش، بعد از اخراج از دربار اسقف اعظم سالزبورگ، بعد از مرگ پدرش، در زمان بیماری همسرش و درست چند ماه قبل از مرگ؛ آثاری که برخی از آنها در آلبوم «موتزارت برای آرامش» گردآوری شده اند.
این آلبوم 10 قطعه دارد که همه از آثار معروف موتزارت هستند، اما شاید قدری به گوش شنونده ناآشنا باشند، چون معمولا موومان اول آنها شنیده شده، در حالی که این قطعات، اغلب موومان دوم هستند که در سنت موسیقی کلاسیک، موومانی با ملودی های آرام و ملایم است.
آلبوم «موتزارت برای آرامش» با قطعه «کنسرتوی هارپ و فلوت» شروع می شود که فضایی غیر زمینی و رویایی دارد و بسیار آرام و دلنشین و معروف است. «یک موسیقی کوچک شبانه» (Eine Kleine Nachtmusik) هم یکی دیگر از مشهورترین آثار موتزارت است که موومان دوم آن در قطعه دوم این آلبوم آمده است. همین طور اپرای «Soave sia it vento»؛ ماجرای دو دختر که با توطئه ای شیطانی از معشوق های خود جدا مانده اند و گروهی جادوگری تشکیل می دهند:
شاید باد آرام بوزد
شاید موج در سکون باشد
شاید هر عنصری از خواست ما تبعیت کند.

۱ نظر
  • BIBI Maryam Haerizadeh
    BIBI Maryam Haerizadehپاسخگزارش
    ۱۲ مهر ۱۳۹۷
    اين البوم مشكل داره و على رغم اينكه خريداريش كردم قابل دانلود نيست
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۱۳ مهر ۱۳۹۷
      کاربر گرامی از مشکل به وجود آمده پوزش می طلبیم. لطفا مجدد دانلود کنید. سپاس
      • BIBI Maryam Haerizadeh
        BIBI Maryam Haerizadehپاسخگزارش
        ۱۷ مهر ۱۳۹۷
        تا اين البوم را باز ميكنم كلاً از برنامه مياد بيرون و قابل دانلود اصلاً نيست
        ۰ / ۲۰۰۰
        شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...