موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ نامه های عاشقانه یک پیامبر

کتاب صوتی نامه های عاشقانه یک پیامبر

خواننده: پیام دهکردی
متاسفانه این آلبوم در حال حاضر غیرفعال است و امکان خرید آن وجود ندارد.

جبران خلیل جبران، نویسنده ی لبنانی ـ امریکایی که اولین دست نویسش با نام «دیوانه» در سال ۱۹۱۸ منتشر شد، آنقدر مورد توجه قرار گرفت که مطبوعات او را با ویلیام بلیک، شاعر انگلیسی و تاگور، نویسنده ی هندی مقایسه کردند. او که بواسطه ی دو ملیتی بودن، در نوشته هایش تاثیراتی هم از غرب و هم از شرق داشت، این چنین تناقض هویتی را در خود حل کرد: «من بخشی از کل هستم، تکه ای از کوزه، من همان کوزه ام و کوزه همان من.»
ماری هسکل، مدیر یک مدرسه بود که در سال ۱۹۰۴ با جبران آشنا شد و این آشنایی تاثیرات شگرفی بر نویسندگی خلیل جبران گذاشت. خلیل جبران که کودکی و نوجوانی اش را با فقر گذرانده بود و حتی فرصت رفتن به مدرسه را هم نیافته و زیر نظر یک کشیش آموزش دیده بود، در بزرگسالی علاوه بر نویسندگی، نقاشی و مجسمه سازی هم آموخت و از شاگردان آگوست رودن فرانسوی بود.
«نامه های عاشقانه ی یک پیامبر»، مجموعه ای از مکاتبات خصوصی جبران خلیل جبران و ماری هسکل است که پائولو کوئیلو برای شناختن نویسنده ی کتاب پیامبر، گردآوری و بازنویسی کرده است. بیشتر این نامه ها در زمانی که جبران مشغول نوشتن پیامبر بود، به رشته ی تحریر در آمده اند. آنچنان که پس از پایان کتاب به ماری می نویسد: «تو بسیار بزرگتر از آنی که میدانی و همه چیز نیک است. این، همه ی کتاب است»
آلبوم صوتی نامه های عاشقانه یک پیامبر، سرگذشت عاشقانه ی خالق پیامبر است که در یازده قطعه و با صدای تاثیرگذار پیام دهکردی، روایت می شود. این جاودانه های عاشقانه را به گوش بسپارید.

ناشر :موسسه فرهنگی نوین کتاب گویاکد کتابخانه ملی:  ۱۰۸۸۱و
۱ نظر
  • علیرضا آرامون
    علیرضا آرامونپاسخگزارش
    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    لطفا اثر یک عاشقانه آرام از همین هنرمند را نیز به سایت اضافه نمایید باتشکر.
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۲۳ آذر ۱۳۹۳
      دوست گرامی، به منظور حفظ حقوق ناشرین بییپ تونز تنها پس از اجازه صاحبان آثار و عقد قرارداد با آنان می تواند آثار مرتبط را در سایت منتشر کند. در صورت اجازه ناشر آلبوم مورد نظر شما نیز در سایت قرار داده خواهد شد.
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...