موسیقی کودک
موسیقی کودک

نجات یک زندگی با خون شما
اگر بدانی در خون تو سلولهاییست مانند طلا با ارزش که می تواند تنها امید نجات یک انسان از مرگ باشد و تو تنها ناجی یک زندگی باشی چه می کنی؟!
کافیست در بانک اهداکنندگان سلولهای بنیادی ثبت نام کنید .
پیوند این سلولها از خون شما با روشی مشابه اهدای خون به فرد بیماری که از لحاظ فاکتورهای ژنتیکی مشابه با شماست می تواند او را از مرگ نجات دهد.
مراحل پیوستن به کمپین سلولهای طلایی:
1. انجام یک آزمایش خون ساده در بانک سلولهای بنیادی برای ثبت مشخصات ژنتیکی شما.
2. تعهد اخلاقی به حضور برای پیوند سلولهای بنیادی در صورتی که نمونه ی شما مشابه با یک بیمار نیازمند پیوند باشد. (انجام این آزمایشها روی خون شما در واقع هزینه ای برای مراکز بوده و عدم حضورتان به وقت نیاز هدر دادن این هزینه و ناامید کردن بیماریست که آخرین امیدش سلولهای موجود در خون شماست).
3. بستن یک روبان طلایی ساده یا دستبند های طلایی به دست هایتان به نشانه ی حمایت از کمپین سلولهای طلایی.
4. دعوت دو نفر به این چالش که با انجام آزمایش خون در بانک سلولهای بنیادی ثبت نام کنند و این چرخه ی حمایتی را ادامه دهند .
چالش دستبند طلایی نماد پیوستن شما به بانک سلولهای بنیادی می باشد و شیوه ای برای اطلاع رسانی به سایرین است که برگرفته از روبان طلایی نماد بین المللی آگاهی بخشی از سرطان کودک که با بستن روبان، بند، دستبندهای بافت و یا هر نشانه ی طلایی به مچ دستهایتان و ارسال عکس به ما به سادگی می توانید وارد این چرخه ی حمایتی شده و سفیر کمپین سلولهای طلایی باشید.
سفارش نمونه ای از دستبند طلایی بافت زنان سرپرست خانوار تحت حمایت جمعیت امام علی که در این چرخه ی حمایتی همراهمان شدند تا بهانه ای هم باشد برای اشتغال و درآمدزایی این بانوان محترم .درصورت تمایل به صفحات اجتماعی سپیدخت مراجعه کنید.

موزیک ویدئو وقت طلایی
دانلود رایگاندانلود رایگان
۹۵.۷۵ مگابایتHD ۲۶.۷ مگابایتSD
ناشر :سایر

پرفروش های این نشر

    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...