موسیقی کودک
موسیقی کودک

شعر شورانگیز فریدون مشیری در وصف بهار، آلبوم «محمدرضا شجریان» و ارکستر سمفونیک را به نام خودش کرده است: «بوی باران». آلبوم «بوی باران» 15 قطعه دارد و آهنگساز و تنظیم کننده آن «حسین یوسف زمانی» است. نوازندگانی چیره دست در این آلبوم با شجریان همکاری داشته اند که «حریر شریعت زاده»، «سیامک نعمت ناصر»، «شهرام میرجلالی»، «حسن ناهید»، «اردشیر کامکار»، «شهریار فریوسفی»، «مجید اخشابی»، «همایون شجریان»، «ارسلان کامکار»، «ابراهیم لطفی»، «هادی آرزم»، «مجتبی میرزاده»، «مازیار ظهیرالدینی» و ... از آن جمله اند.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
۴ نظر
  • mirjafar.hasaneini میر جعفر حسنینی
    mirjafar.hasaneini میر جعفر حسنینیپاسخگزارش
    ۲ امرداد ۱۴۰۰
    ظاهرا اشکالی در کیفیت ترک های 13و 14 نیست و حتما باید بصورت استریو پخش شده و شنیده شود و چون در دموی سایت بصورت مونو پخش می گردد بخشی از صدا حذف شده و ظاهرا بی کیفیت است. درصورت دانلود نسخه اصلی و پخش استریو مشکلی نخواهد بود.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • محمد یونسی
      محمد یونسیپاسخگزارش
      ۲۵ فروردین ۱۴۰۰
      جالبه که از سال ۹۴ اینجا کامنت گذاشته اند که چرا کیفیت این ترک های ۱۳ و ۱۴ این فرمی هست و هنوز هم همچنان همون جور مانده است.
      • beeptunes
        بیپ‌تونزپاسخگزارش
        ۲۵ فروردین ۱۴۰۰
        سلام کاربر عزیز کیفیت تمامی کارها از سوی ناشر فرستاده میشود. بازهم سعی میکنیم پیگیری کنیم ورضایت شما را جلب کنیم
        ۰ / ۲۰۰۰
      • Narcisse Ghorbani
        Narcisse Ghorbaniپاسخگزارش
        ۸ دی ۱۳۹۸
        سلام، آلبوم دیجیتال بوی باران را خریداری کردم، کیفیت بعضی قطعه ها خراب است، این موضوع را در کامنت خریدار دیگری هم دیدم، گفته بودید مشکل را برطرف خواهید کرد. لطفا نسخه جدیدی با کیفیت بالا بفرستید یا اینکه وجه خرید را برگردانید.
        • beeptunes
          بیپ‌تونزپاسخگزارش
          ۹ دی ۱۳۹۸
          سلام لطفا شماره قطعاتی که مشکل دارن رو ذکر کنید تا بررسی شود
          ۰ / ۲۰۰۰
        • علی زیدابادی
          علی زیدابادیپاسخگزارش
          ۲ آبان ۱۳۹۴
          با سلام کیفیت بعضی از اهنگ ها خیلی پایین مثلا قطعه 14هم (مثنوی افشاری) کلا از البوم های استاد شجریان بعضی از اهنگ ها اصلا کیفیت نداره امکانش هست درستشون کنین؟
          • beeptunes
            بیپ‌تونزپاسخگزارش
            ۴ آبان ۱۳۹۴
            کاربر گرامی باسلام متاسفم بخاطره موضوعی که مطرح کردی. ممنون از اینکه پیشنهاد خودتان را با ما در میان گذاشتید نظرات دوستانی چون شما، جهت بهبود روند اجرایی، بیپ تونز برای ما مفید و سودمند خواهد بود. از اینکه با پیشنهادات خود به بیپ تونز کمک می کنید سپاسگزاریم و همچنان منتظر پیشنهادات دیگر شما خواهیم بود.
            ۰ / ۲۰۰۰
            شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...