موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ همراه با باد

دانلود آلبوم همراه با باد

میکس و مسترینگ: رضا عسگر زاده
قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۵۴,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید

جوانی که می خواهد در اداره محیط بانی استخدام شود، جانبازی که فکر می کند همرزمش را کشته و سربازهایی که در یک روز تعطیل به شهر می آیند، سه داستان ظاهرا بی ربط هستند که سه فیلم بر اساس آنها شکل گرفته؛ سه فیلمی که وجه اشتراک آنها، موسیقی هایی است که پیمان یزدانیان برایشان ساخته، و مجموع آنها را در آلبوم «همراه با باد» منتشر کرده است.
«همراه با باد» آلبومی از موسیقی فیلم های «پاداش سکوت» مازیار میری، «یک تکه نان» کمال تبریزی و «سربازهای جمعه» مسعود کیمیایی است که پیمان یزدانیان آهنگسازی آنها را بر عهده داشته است. آلبوم 20 قطعه دارد و توسط نشر هرمس منتشر شده است.
رضا عسگرزاده، کیا طبسیان، پاشا هنجنی، بردیا کیارس، مجید اسماعیلی، درشن آنند، علی رحیمی، علیرضا میرآقا، کاوه ناصحی، پیمان یزدانیان و آنسامبل زهی نوبان با سازهای دودوک، آکاردئون، سه تار، نی، ویولن، ویولا، ویولنسل، طبلا، تمبک، ترومپت، گیتار و پیانو در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند.
پیمان یزدانیان درباره این مجموعه می‌ گوید «هر یک از آثار این مجموعه فارغ از علاقه وافرم به آهنگسازی در سینما، جذابیت ‌های خاص دیگری نیز داشته ‌اند. فضای فیلم «پاداش سکوت» محملی بود تا احترام قلبی ‌ام را به ساز سحرانگیز دودوک ادا کنم. توضیحات کارگردان فیلم «سربازهای جمعه» درباره انتظاراتش از فضای موسیقی فیلمش، این امکان را به من داد تا به آهنگسازی در سبکی کاملا متضاد با جغرافیا و فرهنگ فیلم بپردازم و در «یک تکه نان» ایده‌ های ذهنی هنرمند، دوست و پسرخاله عزیزم کیا طبسیان در کنکاش با مقام فراموش شده سحری، مرا وارد دنیایی انتزاعی از موسیقی عهد قدیم ایران کرد. همه اینها فرصت هایی بودند که پرده جادویی سینما در اختیار من قرار داد».
با خرید و دانلود آلبوم «همراه با باد» پیمان یزدانیان از سایت بیپ تونز، از این هنرمند حمایت کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :نشر هرمسکد کتابخانه ملی:  و ۱۰۹۹۶
۱ نظر
  • Hamid Maghsoodi
    Hamid Maghsoodiپاسخگزارش
    ۲۴ امرداد ۱۳۹۶
    قالب جدید سایتتون بی اندازه سنگین و کنده، بی اندازه سنگین و کند...واقعن نمیدونم چی بگم...افتضاح شده سایت...
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...