موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ سایه های خورشید

دانلود آلبوم سایه های خورشید

اثری از: 

احمد پژمان

قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۵۴,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید

یک روز صبح بیدار شد و از پنجره به بیرون خیره شد. هوا هنوز گرگ و میش بود و «سایه های خورشید» از پسِ ابرهای صبحگاهی دیده می شد. بعد، تلالوی طلایی آفتاب از ستیغ کوه سر زد و او، که تازه پدر شده بود، ناگهان ملودی ساده ای به ذهنش آمد؛ ملودیی شاید نشات گرفته از تولد دخترش. اما هر چه بود، به باقی کارهایش شباهتی نداشت. با این حال، آن را پسندید و تصمیم گرفت بال و پرش بدهد و نتیجه، «سایه های خورشید» شد؛ آلبومی متفاوت از احمد پژمان که خود آن را «زاییده ناخودآگاهش» می نامد تا محصول آهنگسازی به شیوه معمول. آلبومی که آهنگسازش آن را «بیانگر لذت نهفته در زندگی، زیبایی و امید» وصف می کند.
آلبوم «سایه های خورشید» هشت قطعه دارد به نام های «سپیده دم»، «کرانه»، «رها»، «سایه های خورشید»، «نگاره»، «شوریده»، «سفر» و «سرگردان».
آهنگسازی، جلوه های صوتی و رایانه آلبوم «سایه های خورشید» را احمد پژمان انجام داده و شروین مهاجر ، ارژنگ سیفی زاده، ذکریا یوسفی، ارسلان کامکار، محسن پوربخت، رضا فدایی و درشن آنند با کمانچه، تار، پرکاشن، عود، سنتور، بالابان، لَله وا (نی گیلان) و طبلا در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند. همچنین اعضای ارکستر مسفیلم روسیه نیز در «سایه های خورشید» حضور دارند و غزل بانکی نیز هم آوا بوده است. این آلبوم در تالار اپرای شهر مسکو ضبط شده است.
این آلبوم مثل سایر آثار احمد پژمان، آلبومی به سبک موسیقی کلاسیکال است. آثار احمد پژمان به عنوان یکی از برجسته ترین آهنگسازان کلاسیک ایرانی، همواره فضایی ایرانی داشته اند، اما در آلبوم «سایه های خورشید» با بهره گیری بیشتر از سازهای ایرانی، حال و هوای شرقی آلبوم، پررنگ تر شده است.
با خرید و دانلود آلبوم «سایه های خورشید» احمد پژمان از سایت بیپ تونز، از این هنرمند حمایت کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :نشر هرمسکد کتابخانه ملی:  ۳۹۴۱و
۳ نظر
  • حسین رستمی
    حسین رستمیپاسخگزارش
    ۷ بهمن ۱۳۹۶
    درود بر استاد پژمان عزیز من هنرجوی موسیقی ایرانی هستم...و خیلی از شنیدن این آلبوم به آینده امیدوار میشم... یک آلبوم بی نظیر که از ظرایف موسیقی ایرانی در حد کمال استفاده شده ظرایفی که امید و شور زندگی را به انسان تقدیم میکند درود خدا بر این مرد بزرگ و همه پدیدآورندگان این آلبوم شیرین
      ۰ / ۲۰۰۰
    • رامان غفاری
      رامان غفاریپاسخگزارش
      ۳۰ شهریور ۱۳۹۲
      این آلبوم فوق العادست!مخصوصا ترک نگاره..کلا ریتم فوق العاده ای داره و واقعا یک استعداد خیلی خاصی میخواد که آدم بتونه چنین ریتمی رو بسازه..خلاصه از آقا پژمان بابت این آلبوم فوق العاده اش تشکر می کنم
        ۰ / ۲۰۰۰
      • بامداد رو
        بامداد روپاسخگزارش
        ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
        واوووو چقدر این آلبوم زیباست! مخصوصاً سایه های خورشید، نگاره، شوریده و سرگردان.دوستان آلبوم ارزشمندیه.حتماً دانلود کنیید!
          ۰ / ۲۰۰۰
          شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...