موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ ردیف نوازی سه تار (ردیف میرزا عبدالله) 4

دانلود آلبوم ردیف نوازی سه تار (ردیف میرزا عبدالله) 4

اثری از: 

حسین علیزاده

ردیف «میرزا عبدالله» از مهمترین و متدوال ترین روایت های موسیقی کلاسیک ایرانی است. این مجموعه زیبا در انتقال مبانی زیبایی شناسی، اصول و چهارچوب های موسیقی ایرانی نقش مهمی را دارد. استاد «حسین علیزاده» یکی از مهمترین موسیقیدان های ایرانی است. وی از محضر اساتیدی چون « محمود کریمی»، «علی اکبر شهنازی»، «داریوش صفوت»، «نورعلی برومند»، «سعید هرمزی»، «یوسف فروتن» و «عبدالله دوامی» بهره برده است و از راویان مهم ردیف محسوب می شود. در این اجرا با اینکه چهارچوب و ساختمان اصلی ردیف حفظ شده اما می توان بیان و شیوه نوازندگی علیزاده را نیز مشاهده کرد و از این نظر از اجراهای منحصر به فرد می باشد.

مجموعه تصاویر آلبوم
ناشر :موسسه فرهنگی هنری ماهورکد کتابخانه ملی:  ۳۵۲۳و
۳ نظر
  • مهسا مه آبادی پور
    مهسا مه آبادی پورپاسخگزارش
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
    عالی
      ۰ / ۲۰۰۰
    • Mehran Loud
      ۱۳ شهریور ۱۳۹۳
      بسيار ممنونم
        ۰ / ۲۰۰۰
      • حامد پورسپاهی سامیان
        حامد پورسپاهی سامیانپاسخگزارش
        ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
        یک مسأله ای که توجه منو جلب کرده. اینه که در سایت شما، قیمت پشت جلد بسیاری از محصولات اشتباه درج شده. احتمالا به خاطر اینه که قیمت پشت جلد درج شده قدیمی هست. مثلا اگر اشتباه نکنم همین سی دی، قیمت پشت جلدش باید بالای 10000 تومن باشه. ولی اینجا 6000 تومن زدید. که مطمئنا کسانی که برای خرید اینجا میان رو در خریدشون دچار تردید می کنه. چون اگر قیمت 6000 تومن درست باشه، عملا در سایت شما هم با احتساب ارزش افزوده، باید 5900 تومن برای Mp3 همون سی دی پرداخت بشه که خوب قطعا باعث میشه خرید انجام نشه.
        • beeptunes
          بیپ‌تونزپاسخگزارش
          ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
          جناب آقای سامیان، برخی از آثار موجود بر روی بییپ تونز قدیمی هستند و قیمت پشت جلد آثار مربوط به آن سال می باشد. از توجه شما سپاسگزاریم، قیمت آثار به روز خواهد شد.
          ۰ / ۲۰۰۰
          شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...