موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ حریق خزان
متاسفانه این آلبوم در حال حاضر غیرفعال است و امکان خرید آن وجود ندارد.

گاهی نوا چنان ملودیک و قدرتمند است که آوا در پیشش رنگ می بازد؛ مثل «حریق خزان»، اثر مشترک «علیرضا قربانی» و «مهیار علیزاده».
آلبوم «حریق خزان» هفت قطعه دارد: پنج آهنگ با اشعاری از «فریدون مشیری» و «هوشنگ ابتهاج» و دو قطعه بی کلام؛ «خاطرات» که برای ویولنسل و پیانو نوشته شده و «زندگی، رنگ» که بر پایه شعری از «سهراب سپهری» شکل گرفته است و این دو، تنها قطعات آلبوم هستند که موسیقی در آنها بازیگر اصلی است و ارکستر به سبک غربی می نوازد.
در آلبوم «حریق خزان»، «سحر ابراهیم»، «بهتاش ابوالقاسم»، «کریم قربانی»، «بهنام ابوالقاسم» و.... نواخته اند.

ناشر :موسسه ی فرهنگی هنری آوای باربدکد کتابخانه ملی:  ۱۴۱۸۸و
۲۴ نظر
  • کاربر عزیز
    کاربر عزیزپاسخگزارش
    ۱۱ دی ۱۴۰۲
    سلام چرا این آلبوم غیر فعال شده؟
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۱۳ دی ۱۴۰۲
      سلام با توجه به عدم همکاری ناشر با بیپ تونز این اثر غیرفعال شده است. تشکر
      ۰ / ۲۰۰۰
    • هادی علیزاده جلالی
      هادی علیزاده جلالیپاسخگزارش
      ۷ اسفند ۱۳۹۹
      این همه نظر مثبت رو این آلبوم برام عجیبه واقعا، بجز ترک بی قرار که آوازه باقی موارد چنگی به دل نمیزنه انگار همش داره تیتراژ سریال ایرانی پخش میشه! از ویژگی های دیگه این آلبوم اینه که اگه به صفحه پلیر نگاه نکنید نمی‌فهمید که ترک عوض شده :/
        ۰ / ۲۰۰۰
      • مهدی ناطق
        مهدی ناطقپاسخگزارش
        ۱۸ آذر ۱۳۹۹
        متاسفانه کیفیت این آلبوم فوق العاده بسیار پایین هست. نمی دانم ایراد مربوط به ضبط استودیو کرگدن است و یا مسترینگ رضا فرهادی، به هر روی به سختی می توان این کار را گوش داد. :(
          ۰ / ۲۰۰۰
        • رحمان سیاح
          رحمان سیاحپاسخگزارش
          ۱۹ آبان ۱۳۹۸
          شاهکار ...
            ۰ / ۲۰۰۰
          • Shayan P
            ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
            بهترین آلبوم تاریخ کلاسیک ایرانی
              ۰ / ۲۰۰۰
            • rouzbeh shahgaldi
              rouzbeh shahgaldiپاسخگزارش
              ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
              سلام.من دوتا سوال داشتم که ممنون می شم ادمین بهم پاسخ بده. 1.من این آلبوم رو به صورت هدیه برای دوستی ارسال کردم و میل به دست ایشون نرسیده حالا نمی دونم به چه دلیل ( مثل سایر مواردی که در مورد سرویس ایمیل یاهو هم پیش اومده برام قبلا ومیلی که ارسال کردم به دست صاحبش نرسیده و من اونو دوباره resend کردم.) حالا الان تکلیف چیه با توجه به اینکه امکان ارسال مجدد آلبومی که به صورت هدیه خرید شده نیست؟یکبار دیگه هم این اتفاق افتاده بود و من از بیپ تونز آلبومی رو خریدم و ارسال کردم و نرسید به دست صاحبش.چرا امکان ارسال مجددش وجود نداره وچرا مثل خریدهای دیگه من از سایت،توی لیست دانلودهام قرار نمی گیره؟پولی که پرداخت کردم از بین رفت؟؟ 2.من با اکانت جیمیلم وارد سایت می شم و حساب کاربریم فعال هست ولی زمانی که لینک ارتباط با ما رو می زنم تا برای ادمین سایت پیغام بگذارم، دوباره صفحه ورود میاد و یوزر و پسور از من می خواد که طبیعتا چون من با جیمیل وارد شدم پسورد جیمیل رو هم که وارد می کنم خطا می ده بهم.دلیل این مشکل چیه و چکار باید بکنم؟ ممنون از پاسختون.
              • beeptunes
                بیپ‌تونزپاسخگزارش
                ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
                دوست عزیز پاسخ شما در ایمیل داده شد.
                ۰ / ۲۰۰۰
              • مسلم قاسمی پور
                مسلم قاسمی پورپاسخگزارش
                ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
                با سلام لطف کنین البوم روی در افتاب از انتشارات بنیاد رودکی و با صدای علیرضا قربانی رو اظاف کنین دو سیدیه بی زحمت پیگیری کنین
                • beeptunes
                  بیپ‌تونزپاسخگزارش
                  ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
                  جناب آقای قاسمی، ممنون از پیشنهاد شما، حتما پیگیری خواهیم کرد.
                  ۰ / ۲۰۰۰
                • بهزاد حبیبی
                  بهزاد حبیبیپاسخگزارش
                  ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
                  سلام یه ایرادی که سایت بیپ تیونز داه در اطلاع رسانی ها اینه که اطلاعات رو گاهی کامل و دقیق ثبت نمیکنه پیانوی این آلبوم رو آقای بهنام ابوالقاسم نواخته که متاسفانه بیپ تیوتز نام ایشون رو در نوازنده ها درج نکرده !
                  • beeptunes
                    بیپ‌تونزپاسخگزارش
                    ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
                    دوست گرامی تمامی اطلاعات آلبوم ها بر روی سایت قرار دارد و شما برای مشاهده کافیست به هر قطعه مراجعه کرده و اطلاعات آنرا مشاهده نمایید. در برخی آلبوم ها اطلاعات در آلبوم نمایش داده نمی شود که به مرور اصلاح خواهد شد. اما در قطعات این اطلاعات لحاظ شده است.
                    ۰ / ۲۰۰۰
                  • Hosein saber
                    Hosein saberپاسخگزارش
                    ۳ آذر ۱۳۹۳
                    من این آلبوم را به صورت هدیه برای یکی از دوستان فرستادم ولی برای او ارسال نشده و از طرفی دیگه مبلغ آلبوم از حساب من برداشت شده. می تونین توضیح بدین؟
                      ۰ / ۲۰۰۰
                    • Mohsen RN
                      ۲۱ آبان ۱۳۹۳
                      فایل زیپ کیفیت 320 مشکل داره ، ترک های 3و4 اکسترکت نمیشه ، مجبور شدم از سایت های دیگه غیر قانونی دانلود کنم ... ما خیلی امید به سایت شما داریم ، در جهت ترویج این فرهنگ دانلود قانونی و رعایت حقوق صاحب اثر ، ولی متاسفانه همیشه دانلود با مشکل همراه بوده ، اوایل که سرعت دانلود افتضاح بود ، مجبور بودیم بازم از سایت های دیگه دانلود کنیم ، الانم که اینجوری... من از اولین مشتری های سایتتون بودم ولی خیلی وقت بود که خرید نمی کردم به خاطر این مسایل ، الانم چون این آلبوم کمیاب هست ، مجبور شدم از اینجا خرید کنم ، که متاسفانه باز هم ناامید شدم. گفتنی ها رو گفتم ، متاسفم ، امیدوارم که اندکی به این موضوع اهمیت داده بشه.. ، موفق باشید
                      • beeptunes
                        بیپ‌تونزپاسخگزارش
                        ۲۳ آبان ۱۳۹۳
                        کاربر گرامی تمام تلاش سایت ما رضایت مشتریان عزیز می باشد. متاسفانه به دلیل برخی اختلالات در اینترنت این مشکل پیش می آید که همکاران فنی ما درصدد رفع این مشکلات می باشند. امیدواریم در آینده نزدیک مشکلات مربوط به دانلود رفع شود تا شما کاربران عزیز به راحتی و با رعایت قانون کپی رایت اقدام به دانلود نمایید. شما می توانید آهنگ هایی که با اکسترکت کردن آنها مشکل دارید را به صورت جداگانه و بدون کسر هزینه مجددا دانلود نمایید.
                        ۰ / ۲۰۰۰
                        شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...