موسیقی کودک
موسیقی کودک

آلبوم «ترانه های بنان - نامه های گمشده» اثری از غلامحسین بنان و با آهنگسازی علینقی وزیری و محمود تاجبخش و مهدی مفتاح و مهدی خالدی و محمود ذوالفنون و عبدالله جهان پناه است.

این آلبوم در سبک کلاسیک ایرانی و شامل ۱۴ عدد قطعه موسیقی می باشد.

مجموعه تصاویر آلبوم
ناشر :موسسه فرهنگی هنری ماهورکد کتابخانه ملی:  ۱۴۹۱۴و
۲ نظر
  • Vahid m
    ۱۱ تیر ۱۳۹۳
    نام آهنگ شماره 14، (امروز مها) است که به اشتباه (امروز تنها) نوشته شده. لطفا تصحیح بفرمایید
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      دوست گرامی، با سپاس از دقت نظر شما مورد ذکر شده اصلاح گردید.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • مهران بابایی
      مهران باباییپاسخگزارش
      ۲۳ مهر ۱۳۹۲
      متاسفانه موسسه ماهور همیشه از لحاظ قیمت گذاری روی تمام محصولاتش یک مقدار بی انصافی میکنه ، که میشه این رو در قیاس قیمت های این موسسه چه کتاب و چه صوتی تصویری با دیگر انتشارات فعال مشاهده کرد. الان تمام موسسات قیمت ارائه محصولاتشون در بیپ تونز رو حدودا نصف یا نهایت دو سوم قیمت روی جلد البوم میزارن.کما اینگه هزینه سی دی خام، جلد ، چاپ ، پخش و توزیع و حمل و نقل و خیلی موارد دیگه رو با این روش مجبور به پرداختش نیستند.اما با این حال درصد بسیار کمی از قیمت نهایی پشت جلد رو برای انتشار با این روش و از طریق بیپ تونز کم میکنند. در این مدت شاهد استقبال بسیار خوب هموطنانمون از این سایت بودیم که به طیع اون هرچه استقبال از این سایت بیشتر بشه مسلما از کپی غیر مجاز و تکثیر غیرمحاز کاسته میشه و فرهنگ بسیار زیبایی به وسیله این سایت در حال ترویج هست که امیدوارم انتشارات ماهور با توجه به این حرکت بسیار خوبی که شروع شده بیشتر با شنوندگان جدی موسیقی کلاسیک ایران همکاری کنه.چون نفع این کار نه برای یک نفر ، بلکه برای یک جامعه است با تشکر از بیپ تونز و انتشارات ماهور
      • فریدون ایزدی
        فریدون ایزدیپاسخگزارش
        ۵ آبان ۱۳۹۲
        سلام، ممنون بابت توجهی که به سایت خودتون دارید. امیدواریم موسسه ماهور نیز با کاهش نسبی قیمت های فروش دیجیتال بتواند رضایت شما و سایر مشتریان خود را هر چه بیشتر کسب کند، هر چند ارزش واقعی آثار ارزشمند و فاخر این موسسه بیشتر از این قیمت ها می باشد.
        ۰ / ۲۰۰۰
        شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...