موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ همنشین درد

دانلود آلبوم همنشین درد

خواننده: علی زندوکیلی

امروز نه آغاز و نه انجام جهان است
ای بس غم و شادی که پس پرده نهان است
هوشنگ ابتهاج از معدود شاعران معاصر است که در عین پایبندی به قواعد عروضی شعر کلاسیک، مضامینی نو در سروده های خود مطرح کرده که با چاشنی تصاویر خیال انگیز، اشعار او را برای خلق آثار موسیقایی بسیار مستعد کرده است. «همنشین درد»، اثر مشترک علی زند وکیلی و آرش فلاح صفا، یکی از همین آلبوم هایی است که «سایه» در آن حضوری پررنگ دارد.
«همنشین درد» را موسسه فرهنگی هنری ماهور در 10 قطعه منتشر کرده است؛ آلبومی به سبک موسیقی سنتی ایرانی که نامگذاری قطعات آن هم بر اساس دسته بندی های موسیقی کلاسیک است: مقدمه، ضربی، دونوازی، تصنیف، آواز، درآمد و فرود. قطعه همنام آلبوم نیز به یاد پرویز مشکاتیان اجرا شده است.
به جز ه.ا. سایه، اشعاری از امیرخسرو دهلوی و مهدی اخوان ثالث نیز در «همنشین درد» خوانده شده است. آهنگسازی این آلبوم را آرش فلاح صفا و اجرای آن را گروه آوای نوروز بر عهده داشته اند و علی زند وکیلی، خواننده این آلبوم است. او که همراه برادرش، محمد زند وکیلی، گروه «زند بند» را تاسیس کرد، با گروه دنگ شو به شهرت رسید، ولی به جز دنگ شو، با گروه‌های خموش، طلوع، نغمه کیمیا، شروند و گلبانگ همکاری داشته است.
از علی زند وکیلی پیشتر آلبوم های «عبور از مه»، «میان تاریکی» و «دشت جنون» منتشر شده و اجرای تیتراژ سریال های «شاهگوش»، «پژمان» و «دزد و پلیس» را به تنهایی یا همراه با دنگ شو بر عهده داشته است.

مجموعه تصاویر آلبوم
ناشر :موسسه فرهنگی هنری ماهورکد کتابخانه ملی:  ۱۶۰۳۹و
۵ نظر
  • Amirhossein RS
    Amirhossein RSپاسخگزارش
    ۲۲ تیر ۱۳۹۴
    چه قدر گرونه... ناشران واقعا همکاری نمی کنند و با این قیمت ها کمتر کسی خرید میکنه... ای کاش کمی از سود خودشون می زدند تا کپی رایت بیشتر رعایت بشه
      ۰ / ۲۰۰۰
    • bahar1389.sa9322
      bahar1389.sa9322پاسخگزارش
      ۱ تیر ۱۳۹۴
      موزیک ویدیوتون با حال بود .
        ۰ / ۲۰۰۰
      • محمد تقی پور
        محمد تقی پورپاسخگزارش
        ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
        هنوز یه ماه نشده 10 نومن دادم واسه آلبوم دشت جنون. سریع آلبوم 9 تومنی داد. آخه چرا اینقدر گرون؟
          ۰ / ۲۰۰۰
        • امین جعفری
          امین جعفریپاسخگزارش
          ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
          آقای زندوکیلی آخه یکم استراحت کنید ، من هنوز دشت جنون رو دانلود نکردم این اومده ! ، تو گروه های دیگه هم که فعالیت دارید ، اینجوری که شما پیش میرید ، صداتون برای ما تکراری میشه ، دیگه کسی آلبوم هاتون رو نمیخره !
            ۰ / ۲۰۰۰
          • parham PARSA
            parham PARSAپاسخگزارش
            ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
            عالی بود حتما گوش کنید
              ۰ / ۲۰۰۰
              شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...