موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ عاشقانه ها (پابلو نرودا)

کتاب صوتی عاشقانه ها (پابلو نرودا)

خواننده: اسماعیل جنتی
متاسفانه این آلبوم در حال حاضر غیرفعال است و امکان خرید آن وجود ندارد.

و اینک تو از آنِ منی
بیارام با رویایت درون رویایم
عشق و درد و کار باید اکنون به خواب روند
شب، چرخ های ناپیدای خویش به گردش در می آورد
و تو در کنار من، نابی بسان کهربای خفته
اسماعیل جنتی «عاشقانه ها»ی پابلو نرودا را دکلمه می کند؛ شعرهایی پر از نان و گندم و نور و درخت و رویا و عشق، که آهنگ های ساخته پوریا پیرزاده به آنها جان می بخشد و حاصل آن می شود آلبوم «عاشقانه ها (پابلو نرودا)».
آلبوم «عاشقانه ها (پابلو نرودا)» 21 قطعه دارد و اشعار آن از دو مجموعه «بانوی اقیانوس» و «صد غزل عاشقانه» پابلو نرودا، ترجمه فواد نظیری برگزیده شده است. اسماعیل جنتی، مدیر نشر نیما یوشیج که سابقه بازیگری در سریال «غبار نور» به کارگردانی محمدرضا اصلانی و فیلم «افسانه آه» به کارگردانی تهمینه میلانی را در کارنامه خود دارد، این اشعار را دکلمه کرده و پوریا پیرزاده علاوه بر آهنگسازی، نواختن پیانو و سازهای الکترونیک، صدابرداری و میکس و مسترینگ آلبوم را نیز بر عهده داشته است.
سایر نوازندگان این آلبوم شامل آرین قیطاسی، پریسا پیرزاده، المیرا پیرزاده، مهرداد عالمی و فرهاد صیفی با سازهای اُبوا، ویولن، ویولا، ویولنسل و گیتار هستند.
نام قطعات آلبوم «عاشقانه ها (پابلو نرودا)» هم از جنس ادبیات شاعر شیلیایی است: «دوست داشتم ببینمت»، «صدای تو»، «شب سرگردان و بوسه باران»، «مشتاق عشق ورزیدن»، «آن دم که انتظار می کشم»، «آرزویم این است» و قطعه ای هم به نام همسر شاعر؛ «ماتیلدا».
تصویرسازی های قدرتمند پابلو نرودا، با صدای ملایم اسماعیل جنتی و آوای خیال انگیز پیانو، کیفیتی رویایی به آلبوم «عاشقانه ها (پابلو نرودا)» بخشیده است. مثل آهنگ «از جنس هوا»؛ وقتی اسماعیل جنتی زمزمه می کند:
زان پیش که دوستت بدارم ای یار
چیزی مرا نبود
می لرزیدم میان خیابان ها
در لابه لای اشیا
هیچ چیز نام و نشانی نداشت
جهان از جنس هوا بود، منتظر...

ناشر :موسسه ی فرهنگی هنری نوخسروانی باربدکد کتابخانه ملی:  ۱۳۲۹۸و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...