موسیقی کودک
موسیقی کودک

سوختم و ساختم، من تو رو باختم
داشتم رو قلبت خونه می ساختم
چه زود تموم شد حس قشنگم
عشقم حروم شد، با کی بجنگم
بابک جهانبخش این شعر را سروده و آهنگش را هم ساخته؛ شعری غم انگیز با محتوای هجران و جدایی بر بستر آهنگی پاپ با ریتم تند، به سبک کارهای جهانبخش. اما «تو رو باختم» را عارف محمدی خوانده، به عنوان سرآلبومی دومین آلبوم رسمی خود: «ببخشید شما!».
آلبوم «ببخشید شما!» در 11 آهنگ به تهیه کنندگی فرشاد صادقی منتشر شده است. بعد از «با من باش»، این دومین آلبوم رسمی عارف محمدی است که در سبک پاپ ایرانی منتشر شده است. این خواننده که در خانواده ای هنرمند با موسیقی آشنا و به آن علاقمند شده، در دومین آلبوم خود سعی کرده با استفاده از چهره های مطرح موزیک پاپ ایران، اثر باکیفیتی ارائه کند.
ترانه های آلبوم «ببخشید شما!» را امیرعلی بهادری، بابک جهانبخش، سید محمد کاظمی، پژواک انتظاری و علی بحرینی سروده اند، آهنگ های آن را امیرعلی بهادری، بابک جهانبخش، پیام هوشمند، امین قباد، میلاد منصور خاکی، آمین ملک و امیرعلی زمانیان ساخته اند و تنظیم قطعات بر عهده بهزاد گرجی، کوشان حداد، حامد برادران، سعید شمس، هومن نامداری، پیام هوشمند و مهران عباسی بوده است.
همچنین پیام طونی، امیر فتحی، احسان جعفری، پرویز وزیری، حامد برادران، کیان دارات، مهیار رضوان، فیروز ویسانلو، فرزاد ماهان، رضا تاجبخش، هادی جداری، یاشار خسروی، هومن نامداری و همایون نصیری با ویولن، پرکاشن، ساکسفون، پیانو، گیتار، فلوت عربی، سه تار، سنتور و آکاردئون در آلبوم «ببخشید شما!» به نوازندگی پرداخته اند.
کاور آلبوم با عکس عارف محمدی در باجه تلفنی قرمز که یادآور تلفن های عمومی در انگلستان است، تزئین شده؛ انگار پشت تلفن دارد از مخاطب خاصش می پرسد: ببخشید... شما؟

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :عارف محمدیکد کتابخانه ملی:  ۱۵۶۷۸و
۱ نظر
  • علی ali
    ۱۵ امرداد ۱۳۹۴
    بد نیست اما نسبت به البوم اول افت داشته. متاسفانه بسیاری از خوانندگان در ابتدا خوب شروع می کنند سپس می بینند گرایش شنیداری مردم به چه سمت و سویی است در همان راستا حرکت می کنند بی آنکه بدانند آیا آن فضا به صدایشان می خورد یا نه همین مسئله یعنی خواندن ترانه هایی نامتناسب با صدای خواننده در چند سال اخیر گریبان برخی خوانندگان لس آنجلسی رو هم گرفته که حتی در برخی از مواقع صدای خواننده هم فالش به نظر می رسه در حالی که خواننده فالش نخوانده بلکه در انتخاب آهنگ و نوع گویش اشتباه داشته است.
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...