موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ برگزیده ای از آثار گیتار فلامنکو

دانلود آلبوم برگزیده ای از آثار گیتار فلامنکو

لباس قرمز پرچین و تاب، با دامنی دنباله دار، چرخش ها و پیچش هایی نرم و سریع روی شن ها و به دور آتش در آخرین بقایای تابش اخرایی غروب، با ملودی گیتار و ریتم پالماس؛ کوبش منظم دو دست و موسیقی شورانگیزی که هر جای دنیا آن را بشنوی، تو را به جنوب اسپانیا می برد، حتی اگر در خانه ات نشسته باشی و آلبوم «برگزیده ای از آثار گیتار فلامنکو» احسان فرامرزی پور را گوش بدهی.
آلبوم «برگزیده ای از آثار گیتار فلامنکو»، آلبومی بی کلام از برخی قطعات ساخته آهنگسازان مشهور مثل خوآن مارتین، هنری مانچینی، پاکو پنا، پاکو سرانو و... با تنظیم فلامنکو است و احسان فرامرزی نیز یکی از قطعات آلبوم را ساخته است. این آلبوم 13 قطعه دارد و توسط موسسه فرهنگی هنری نوای شبدیز منتشر شده است. در این آلبوم احسان فرامرزی پور، حمید اکبری و بهنام شهرکی با گیتار، کاخن، گیتار باس و کیبورد به نوازندگی پرداخته اند و صدای پالماس (دست زدن) نیز توسط احسان فرامرزی پور و پوریا نیک پناه خلق شده است.
مانند موسیقی ایرانی که دستگاه های مختلفی دارد، موزیک فلامنکو هم پالوهای مختلفی دارد که شامل رومبا، بولریاس، آلگریاس، فاروکا و غیره است و نامگذاری قطعات آلبوم «برگزیده ای از آثار گیتار فلامنکو» بر اساس این پالوها صورت گرفته است.
یکی از قطعات جالب توجه این آلبوم، موسیقی متن کارتون «پلنگ صورتی» ساخته هنری مانچینی است که در اینجا به سبک فلامنکو اجرا شده است.
احسان فرامرزی پور در سال 1381 در جشنواره موسیقی فجر در بخش نوازندگی گیتار فلامنکو مقام اول را کسب کرد. در سال 1383 در جشنواره گیتارنوازی و سبک شناسی در اصفهان نیز مقام اول نوازندگی گیتار فلامنکو را به دست آورد و در سال 1385 در نخستین جشنواره مختص گیتار فلامنکو به مقام اول دست یافت.
با خرید و دانلود آلبوم «برگزیده ای از آثار گیتار فلامنکو» احسان فرامرزی پور از سایت بیپ تونز، از این هنرمند حمایت کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :موسسه فرهنگی هنری نوای شبدیزکد کتابخانه ملی:  ۱۶۱۴۱و
۱ نظر
  • jalal salehi
    jalal salehiپاسخگزارش
    ۴ آبان ۱۳۹۴
    اجرای خوبیه ولی خب وقتی تمام این کارارو قبلا اورجینالشو گوش کرده باشی یکم تکراری بودنش از جذابیتش کم میکنه
    • Ehsan Faramarzipour
      Ehsan Faramarzipourپاسخگزارش
      ۱۲ مهر ۱۳۹۵
      دوست عزیز ممنون از لطف شما کاور کردن قطعات بزرگان ، یک کار مرسوم هست در همه جای دنیا ، صرف اینکه یک اثر قبلا اجرا شده دلیلی بر تکراری بودنش نیست ، چون هر اجرایی از یک اثر ، رنگ و طعم خاص خودش را دارد .
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...