موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ عاشورای سپید

کتاب صوتی عاشورای سپید

قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۳۶,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید
کاربر گرامی به درخواست ناشر، از این پس برای کتاب های صوتی امکان دانلود غیرفعال شده و در صورت خرید محصول، فقط بصورت پخش آنلاین در دسترس شما خواهد بود.

وقتی شروع به خواندن اشعارش برای امام حسین (ع) نمود، هنوز از بیماری اش خبر نداشت، اما درست مثل یک قصه، هر چه جلوتر رفت و شعرها را دکلمه کرد، حالش بدتر و بدتر شد و همزمان با تکوین آلبومش، «عاشورای سپید» درمان شیمیایی و پرتودرمانی را ادامه داد. اما چه پایانی شیرین تر از اینکه با پایان «عاشورای سپید»، عبدالعظیم صاعدی هم شفا یافت. انگار امام حسین (ع) اجر زحمتی را که او برای به نظم کشیدن حماسه عاشورا برد، با بازگرداندن سلامتی اش به او داد.
آلبوم «عاشورای سپید» آلبومی از اشعار سپید عبدالعظیم صاعدی در وصف واقعه عاشورا است که با صدای او دکلمه شده است. این آلبوم 89 قطعه دارد و توسط موسسه هنر و ادبیات هلال روی نی منتشر شده است.
انتخاب موسیقی به کاررفته در آلبوم «عاشورای سپید» با محسن جلیلی بوده که در آن، از برخی ملودی های بسیار مشهور، عمدتا متعلق به فیلم های مشهور ایرانی استفاده کرده است. برای مثال قطعاتی از آلبوم های «ماه کولی»، «به سوی سرنوشت» و «خاک سرخ» محمدرضا علیقلی، «جایی برای زندگی»، «بوی پیراهن یوسف» و «آژانس شیشه ای» مجید انتظامی، «سوت پایان» کارن همایونفر و ... در قطعات آلبوم «عاشورای سپید» استفاده شده است. البته نوع استفاده از موسیقی به نحوی بوده که تلاش شده موسیقی همراه کلام باشد و شنونده را در فضای ذهنی شاعر قرار دهد.
عبدالعظیم صاعدی در پرداختن به واقعه عاشورا، به جای مرثیه و ذکر و نوحه سرایی، به «معرفی مکتب سیدالشهدا» پرداخته است. وی در اشعار خود معتقد است عاشورا در زمانی پدید آمده که «رویاهای جهان و جهانیان به تاخیر افتاده بود، و لازم بود در آن مرداب تکرار و تاخیر و تقلب، عاشورایی پدید می آمد تا جهان برای ابد صاحب رویا و نماد شود».
با خرید و دانلود آلبوم «عاشورای سپید» عبدالعظیم صاعدی از سایت بیپ تونز، از این هنرمند حمایت کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...