موسیقی کودک
موسیقی کودک

یه دنیای رویایی پیش روم بود با تو
یه احساس اشتباهی ما رو برد به تباهی
صدای قدرتمند گیتار الکتریک، صدای علی زحمت کش را همراهی می کند، گیتار با آن زیر و بم های کشدار روی موج درامز سوار می شود، و شعرهایی به زبان امروز بر زبان او جریان می یابد. تا می آیی خودت را در فضای راک به سبک غربی غرق کنی، در «آخرین لحظه ها» ناگهان صدای سه تار می آید و انگار از دورترین نقطه غرب به همین نزدیکی پرتاب می شوی، شرق با صدای ساز ایرانی سر برمی آورد در «آخرین لحظه ها».
آلبوم «آخرین لحظه ها» یک آلبوم راک ایرانی تمام عیار است. ترانه سرایی و آهنگسازی آلبوم را علی زحمت کش، امین برهان و آرین برهان انجام داده اند، امین برهان قطعات را تنظیم کرده و علی زحمت کش خوانندگی آلبوم را بر عهده داشته است.
«آخرین لحظه ها» نُه قطعه دارد و توسط شرکت آوای همنواز منتشر شده است. قطعات آن «آخرین لحظه ها»، «قهرمان»، «چرا»، «دنیای رویایی»، «سال ما»، «شکلی از تنهایی»، «جنون»، «آقای خاص» و «کما» نام دارند.
آرین برهان، بابک صفرنژاد، ابوذر همتی، علی زحمت کش، امین برهان، علیرضا فراهانی و نیما دانش با درامز، درامز الکتریک، گیتار باس، کیبورد، صداهای الکترونیک، گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک، سه تار، هارمونیکا و ساکسفون در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند.
«آخرین لحظه ها» به سبک راک ساخته شده، اما گاهی فضا به هارد راک نیز نزدیک می شود، در عین حال گاهی از سازهای ایرانی استفاده می شود. به این ترتیب، به رغم اینکه ریتم و هارمونی در فضای موسیقی راک باقی می ماند، اما صدادهی متفاوتی ایجاد می شود که فضا را به موسیقی ایرانی شبیه می کند.
با خرید و دانلود آلبوم «آخرین لحظه ها» از سایت بیپ تونز، از هنرمندان این آلبوم حمایت کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :شرکت آوای همنوازکد کتابخانه ملی:  ۱۶۵۴۱و
۱ نظر
  • Alireza Mohandes
    Alireza Mohandesپاسخگزارش
    ۵ تیر ۱۳۹۵
    تراک اول عالیههههههههههههه
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...