موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ نغمه

دانلود آلبوم نغمه

اثری از: 

بیپ تونز

قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۴۴,۹۸۸ ت افزودن به سبد خرید

ساز ایرانی، آواز ایرانی، شعر ایرانی که همه با هم، نغمه ای ایرانی را می سازد. لازم نیست طرفدار پروپاقرص موسیقی سنتی باشی تا «نغمه» را بپسندی؛ اتفاقا برعکس، «نغمه» می تواند آنها را که از کلیشه های موسیقی سنتی دلزده شده اند، با موسیقی ایرانی آشتی بدهد.
آلبوم «نغمه» شامل گزیده آثار موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار است که از آلبوم های «میان تاریکی»، «کوک کولی»، «زمزمه ها» و «سه عود (سرمستی)» انتخاب شده اند. این پلی لیست که از بهترین های نغمه حصار برگزیده شده، توسط هنرمندان مختلفی تولید شده است.
همه آلبوم هایی که قطعات پلی لیست «نغمه» از بین آنها گلچین شده، آلبوم هایی هستند که گرچه خوانندگان سرشناسی مثل سینا سرلک، سالار عقیلی، علی زند وکیلی و شهرام غلامی در آنها حضور دارند، اما محوریت با موسیقی و ساز است و نه کلام. به عبارتی دیگر، گرچه ترانه های این آلبوم ها از شاعرانی سرشناس است، اما موسیقی آنقدر قوت دارد که اگر کلام از آن حذف شود، می تواند به تنهایی فضاسازی و بار ملودیک اثر را بر عهده بگیرد.
آلبوم های موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار، آلبوم هایی به سبک موسیقی ایرانی، اما با فضایی معاصر هستند که این فضا را مدیون اشعار شاعرانی مثل فروغ فرخزاد، هوشنگ ابتهاج و محمدرضا شفیعی کدکنی، موسیقی محلی (کردی) تلفیق شده با موسیقی دستگاهی مدرن و آهنگسازانی امروزی مثل حمید متبسم و بابک غسالی هستند.
با خرید و دانلود آلبوم «نغمه» گزیده آثار موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار از بیپ تونز، از هنرمندان این آلبوم حمایت کنید.

    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...