موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ خداحافظ ای درخت توت

کتاب صوتی خداحافظ ای درخت توت

اثری از: 

رسول یونان

آهنگساز: مانی مزکا
نوازنده: مانی مزکا
ترانه سرا: رسول یونان
قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۵۳,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید
کاربر گرامی به درخواست ناشر، از این پس برای کتاب های صوتی امکان دانلود غیرفعال شده و در صورت خرید محصول، فقط بصورت پخش آنلاین در دسترس شما خواهد بود.

ظلمت و خاک
به طور مساوی بین مردگان تقسیم می شود
وقتی مُردی این را خواهی فهمید
خواهی فهمید
که هیچ فرقی با دیگران نداری
فقط کمی شلوغ کردی
کمی هم ستاره از پنجره دیگران دزدیدی
که در خاک به دردت نمی خورد
هر که باشی
مرگ به سراغت می آید
تلخ است، نه؟ اما واقعی است، و هیچ واقعیتی در زندگی نمی تواند با صراحت ساده و عریان این چند خط شعر برابری کند: ما همه می میریم، و این فرجام ناشناخته، بسیاری از زندگان را در طول زندگی خود به خویش مشغول داشته، یکی از آنها هم رسول یونان، که افکارش درباره مرگ را پیشتر در «احمق! ما مرده ایم» منتشر کرده بود و حالا بخشی از آنها را می خواند در «خداحافظ ای درخت توت».
آلبوم «خداحافظ ای درخت توت» مجموعه ای از اشعار رسول یونان؛ شاعر، داستان نویس، نمایشنامه نویس و مترجم ایرانی با صدای خود شاعر است. مانی مزکا؛ عضو گروه موسیقی بمرانی، آهنگسازی این آلبوم را بر عهده داشته و خود به عنوان تنها نوازنده آن، با سازدهنی در «خداحافظ ای درخت توت» می نوازد.
آلبوم 42 قطعه دارد و توسط نشر آوا خورشید منتشر شده است. اغلب قطعات آلبوم بسیار کوتاه هستند و تنها به اندازه خواندن شعری کوتاه به طول می انجامند.
برخلاف اغلب آلبوم های شعرخوانی، در «خداحافظ ای درخت توت»، موسیقی صدای شاعر را همراهی نمی کند، بلکه هر کدام جداگانه به مخاطب عرضه می شوند: رسول یونان شعری را می خواند و بعد، مانی مزکا با ساز دهنی اش قطعه ای را اجرا می کند – گاه در همان تِرک و گاه در قطعه بعدی – که به فضاسازی متناسب با حال و هوای شعر کمک می کند. با این حال، خالقان «خداحافظ ای درخت توت» نخواسته اند شعر یا موسیقی هیچ یک تحت الشعاع دیگری قرار بگیرد و برای هر کدام شخصیت مستقلی قائل شده اند.
با خرید و دانلود آلبوم «خداحافظ ای درخت توت» رسول یونان از سایت بیپ تونز، از این هنرمند حمایت کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :آوا خورشیدکد کتابخانه ملی:  ۱۵۲۷۷و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...