موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ پنجره های تشنه

کتاب صوتی پنجره های تشنه

قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۲۷,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید
کاربر گرامی به درخواست ناشر، از این پس برای کتاب های صوتی امکان دانلود غیرفعال شده و در صورت خرید محصول، فقط بصورت پخش آنلاین در دسترس شما خواهد بود.

«خادم، نفر جلویی مرا که به بیرون راهنمایی کرد، سید افضل با دست به در باز اشاره کرد و گفت: تفضل. در کوتاه بود. خم شدم. باید برای ورود به ضریح حسین، احترام کرد. پایم را داخل گذاشتم. زانویم شل شد. دستم را به صندوق چوبی روی قبر گرفتم که نیفتم. همه چیز را از پشت پرده‌ ای از آب و اشک، موج‌ موج می‌ دیدم. خادمی که روبرویم ایستاده بود، لب می ‌جنباند و نمی ‌فهمیدم چه می ‌گوید. من درست رفته بودم در آغوش محبت حسین. یک چیزی در دلم منفجر شد. بغضم رها شد. حالا صداهای اطراف را می ‌شنیدم. به خودم که آمدم، کنار قبر نشسته بودم...»
سه هفته با ضریحش سفر کرده و حالا اینجاست، در کربلا، کنار خودش. سه هفته پا به پای کاروانی از شور و عشق آمده، کاروانی که با ضریح جدید حرم امام حسین - ضریحی که هر صد سال یک بار ساخته می شود- از قم به راه افتاده و بعد از گذر از تهران و ساوه و اراک و بروجرد و خرم آباد و اندیمشک و دزفول و شوشتر و اهواز و آبادان و خرمشهر و باز اهواز، از مرز مهران به کربلا رفته و در این مسیر، در هر شهر، خیل مردم کیلومترها به استقبال و بدرقه کاروان آمده اند و حاجت ها، آرزوها و دعاهای خود را همسفر ضریح سیدالشهدا کرده اند.
کتاب صوتی «پنجره های تشنه» سفرنامه و شرح خاطرات مهدی قزلی از همراهی با کاروان حمل ضریح ساخته شده برای حرم اباعبدالله از قم تا کربلا است. نسخه صوتی این کتاب توسط انتشارات سوره مهر و با صدای عبدالله روا؛ مجری و گوینده رادیو و تلویزیون منتشر شده است.
موسیقی این کتاب صوتی؛ ساخته معین فتحی در جهت فضاسازی و متناسب با حال و هوای فصل های گوناگون کتاب خلق شده است. آواز طهمورث شاهمراد نیز بیشتر با تکرار اصوات و آواها، همگام با موسیقی است. معین فتحی، ارسلان علیزاده، صابر موسوی، علی زارعین و طهمورث شاهمراد با پیانو، ویولنسل، کلارینت، ترومپت، سازهای کوبه ای و سه تار در این کتاب صوتی به نوازندگی پرداخته اند.

کیفیت عالی این اثر مطابق با سی دی و کیفت خوب آن 64kbps می باشد.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :سماوا
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...