موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ خاطره ها

دانلود آلبوم خاطره ها

اثری از: 

نریمان

خواننده: نریمان

صدای جیغ، سوت، دست، هورا، شور و التهاب سالن را پر کرده، همه منتظر دیدن خواننده محبوبشان روی صحنه هستند، خواننده ای که هفت سال از عرصه دور بوده و حالا... هیجان به اوج خود می رسد و بالاخره انتظار پایان می گیرد: نریمان اینجاست، دوباره، آمده تا «خاطره ها» را زنده کند. یک، دو، سه، چهار؛ و جمعیت یک صدا با او دم می گیرد «نازنین ناز نکن، درو رو کسی باز نکن»، «تک و تنها نشین اینجا، دنیا اینجوری بد نمی مونه»، «خیلی معطلی سر خودت، ببین اینا کی ان دور و برت».
هفت سال از آن روزها گذشته، از آن روزها که تب نریمان یک دفعه همه جا را گرفت و هر جا می رفتی، «ناز نکن»، «آدمک ها»، «تک و تنها» و ... به گوش می رسید. اما ناگهان نریمان در سکوت و غیبتی طولانی فرو رفت و تا امروز، دیگر صدایی از او به گوش نرسید؛ تا «خاطره ها» که بازگشت دوباره خواننده پاپ محبوب دهه هشتاد را رقم زده است.
آلبوم «خاطره ها» گلچینی از آهنگ های خاطره انگیز نریمان است که با سیستم های حرفه ای صدابرداری، در هنگام اجرای زنده یکی از کنسرت های این خواننده، ضبط شده است. این آلبوم در شش قسمت شامل 9 آهنگ به تهیه کنندگی رامین بصیرت نیا منتشر شده است. آهنگ های آن «آدمک ها»، «ناز نکن»، «قلب»، «باور»، «به حد کافی»، «تک و تنها»، «تفاهم»، «تنهایی» و «دریای چشمات» نام دارند.
تنظیم آهنگ های آلبوم «خاطره ها» توسط بهروز علیاری انجام شده و سعید بنازاده، فرهاد خانقاه، سعید بشیرثمر، هادی جداری و کورش پوزشی با گیتار، ساکسفون و پرکاشن در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند.
از نریمان پیشتر آلبوم «تابستان 86» به صورت رسمی و چندین تک آهنگ منتشر شده است.
با خرید و دانلود آلبوم «خاطره ها» نریمان از سایت بیپ تونز، از این هنرمند حمایت کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :رامین بصیرت نیاکد کتابخانه ملی:  ۱۶۳۵۶و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...