موسیقی کودک
موسیقی کودک

آلبوم «آخرین تانگو»، اثری به سبک پاپ از مهدی باقریان؛ مدیر موسسه نشر موسیقی آوای سوته دلان است که در هشت قطعه توسط همین نشر منتشر شده است. مهدی باقریان پس از سال ها فعالیت در عرصه موسیقی به عنوان ناشر و تهیه کننده آلبوم، برگزارکننده کنسرت و نوازنده، حالا نخستین آلبوم با صدای خود را به بازار عرضه کرده است.
قطعات آلبوم «آخرین تانگو» از این قرار هستند: «نیمه خالی»، «سکانس آبی»، «اُوردوز»، «زندگی»، «آخرین تانگو»، «جمعه ها»، نسخه پیانو و آواز «سکانس آبی» و ورژن بی کلام «اُوردوز».
ترانه های این آلبوم که حال و هوایی عاشقانه دارند، سروده یغما گلرویی هستند و او آنها را سال ها پیش بر اساس ملودی های کارن همایونفر نوشته است. «آخرین تانگو» نخستین آلبومی است که بعد از مدت ها با ترانه های این شاعر در داخل ایران منتشر می شود.
آلبوم «آخرین تانگو» در استودیو پاپ و توسط میلاد فرهودی ضبط، میکس و مسترینگ شده و علی جعفری پویان، پدرام فریوسفی، نیما زاهدی، سهراب برهمند، کریم قربانی، مسعود همایونی، بابک ریاحی پور، ایمان جعفری پویان، کارن همایونفر و احسان غلامی بیرقدار با ویولن، ویولا، ویولنسل، گیتار الکتریک، گیتار باس، ساکسفون، پیانو و سازهای الکترونیک در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند.
پیشتر آلبوم بی کلام «بی مرز چون پرنده» از مهدی باقریان منتشر شده است.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :موسسه نشر موسیقی آوای سوته دلانکد کتابخانه ملی:  ۱۵۶۸۳و
۲ نظر
  • omid arhami
    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    پس کی منتشر میشه؟؟؟
      ۰ / ۲۰۰۰
    • Mahdi Lari
      ۲ بهمن ۱۳۹۴
      خیلی وقته البوم یرای پیش فروش گذاشته شده چرا هنوز منتشر نشده
      • beeptunes
        بیپ‌تونزپاسخگزارش
        ۶ بهمن ۱۳۹۴
        دوست عزیز آلبوم امروز 6 بهمن ماه منتشر شد.
        ۰ / ۲۰۰۰
        شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...