موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ انعکاس رویا
متاسفانه این آلبوم در حال حاضر غیرفعال است و امکان خرید آن وجود ندارد.

اینجا همه چیز پیدا می شود: از کلاسیک تا جز، از پاپ و راک تا کمی موسیقی الکترونیک، رد پایی از همه این سبک ها در «انعکاس رویا» پیدا می شود. طیف وسیعی از سازهای غربی به گوش می رسد و ویولن و پیانو؛ دو سازی که پویا حاجیلی خود می نوازد، پررنگ تر از بقیه سازها انعکاس پیدا می کنند در «انعکاس رویا».
آلبوم «انعکاس رویا»؛ اولین اثر رسمی پویا حاجیلی، آلبومی بی کلام است که ترکیبی از سبک های گوناگون موسیقی در آن به گوش می رسد. آهنگ ساز و تنظیم کننده این آلبوم پویا حاجیلی است و میکس و مسترینگ توسط بهنام شهرکی انجام شده است.
«انعکاس رویا» هشت قطعه دارد و توسط موسسه فرهنگی هنری آوای باربد منتشر شده است. قطعات آن «انعکاس رویا»، «غوغا»، «رقص برف»، «ماکا»، «سرگذشت»، «کنارم باش»، «خاطرات سفید» و «تنهایی» نام دارند.
پویا حاجیلی، امیر حاجی نیا، بهنام شهرکی، پدرام شهرکی، شروین شهبازی، رضا آذردخت، هومن نامداری، مسعود همایونی، آرمین قیطاسی و بابک ریاحی پور با ویولن، فلوت، گیتار باس، گیتار الکتریک، ساکسفون، ترومپت، گیتار اسپانیش، پیانو، درامز الکترونیک، پرکاشن و بیس پروگرمینگ در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند.
پویا حاجیلی؛ نوازنده ویولن و آهنگساز خودآموز که سابقه نوازندگی ویولن در ارکستر آکادمیک تهران و ارکستر زهی آکادمیا به رهبری فرید عمران را دارد، «انعکاس رویا» را به عنوان اولین اثر رسمی خود به صورت بی کلام منتشر کرده است.
با خرید و دانلود آلبوم «انعکاس رویا» پویا حاجیلی از سایت بیپ تونز، از این هنرمند حمایت کنید.

ناشر :موسسه ی فرهنگی هنری آوای باربدکد کتابخانه ملی:  ۱۵۶۸۷و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...