موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ سالهای رنگی

دانلود آلبوم سالهای رنگی

سال ها می گذرند، خوب و بد، تلخ و شیرین، سیاه سفید و رنگی، و تنها خاطره ای از خود در تاریخ زندگی ما به جا می گذارند، مثل داغ مهری بر دل دیوار؛ شبیه آنچه روی کاور «سال های رنگی» می بینیم.
آلبوم «سال های رنگی» اثر حمیدرضا آفریده؛ آلبومی بی کلام از موسیقی کلاسیک ایرانی است. در این آلبوم، مجموعه ای از سازهای ایرانی دور هم جمع شده اند و قطعاتی برگرفته از هارمونی موسیقی ایرانی را نواخته اند. «سال های رنگی» در قطعات مختلف خود وارد فضاهای مختلف می شود و با اینکه همه قطعات از نظر ژانر، زیرمجموعه موسیقی ایرانی قرار می گیرند، اما فضا و روحیه حاکم بر هر قطعه بسیار متفاوت است.
این تفاوت، به گفته آهنگساز، از شرایطی ناشی می شود که در آن، هر قطعه را نوشته است. هر قطعه از این آلبوم، روایتگر گوشه ای از زندگی و حال و هوای حمیدرضا آفریده موقع خلق آن قطعه است؛ پر از خوبی و بدی، شیرینی و تلخی، غم و خوشی و هر کدام به تناسب شرایط، به رنگ هایی تشبیه شده اند.
آهنگسازی و تنظیم «سال های رنگی» توسط حمیدرضا آفریده انجام شده و او به همراه بهنام معصومی‌، حنانه سعیدی و چاوش اسکندری خواه با کمانچه، کمانچه پنج سیم، کمانچه آلتو، قیچک آلتو، تنبک، بندیر، سازهای کوبه ای، قانون، تار و بم تار در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند.
حمیدرضا آفریده که نزد استادانی چون اردشیر کامکار، احسان ذبیحی فر و محمد نوری آموزش دیده، پیش از این آلبوم «پرنده های شهر من» را منتشر کرده و سابقه حضور در رویدادهای هنری متعدد و همکاری با گروه های هنری را در کارنامه خود دارد.
با خرید و دانلود آلبوم «سال های رنگی» حمیدرضا آفریده از سایت بیپ تونز، از این هنرمند حمایت کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :حمیدرضا آفریدهکد کتابخانه ملی:  ۱۶۴۰۷و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...