موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ سوی بی سو

دانلود آلبوم سوی بی سو

ای فدای تو هم دل و هم جان
وی نثار رَهت هم این و هم آن
دل فدای تو چون تویی دلبر
جان نثار تو چون تویی جانان
کیست که ترجیع بند مشهور هاتف اصفهانی را نشنیده باشد؟ سیر و سلوکی عرفانی که در آن، شاعر به دیر مغان، کلیسا و کوی باده فروش سرک می کشد، با پارسا و ترسا و پیر باده فروش همنشین می شود و عاقبت درمی یابد همه ذرات هستی در هر احوالی یک ذکر را باز می گویند «که یکی هست و هیچ نیست جز او، وحده لا اله الا هو». آلبوم «سوی بی سو» هم همین حکایت وحدت را به زبان موسیقی روایت می کند که «یار بی پرده از در و دیوار، در تجلی است یا اولی الابصار».
آلبوم «سوی بی سو» اثری آوازی به سبک موسیقی سنتی ایرانی از گروه مهبانگ به سرپرستی و آهنگسازی محمدعلی نجف پور و آواز امیر اثنی عشری است. این آلبوم بر اساس ترجیع بند هاتف اصفهانی شکل گرفته و می کوشد مفاهیم عرفانی و رابطه خالق و مخلوق در این شعر را با زبان موسیقی بازگو کند. البته این ترجیع بند دارای 92 بیت است که به دلیل طولانی بودن، تنها برخی از ابیات آن خوانده شده اند.
آلبوم «سوی بی سو» نُه قطعه دارد و توسط نشر آوا خورشید منتشر شده است. قطعات آن «فلق»، «مرج البحرین»، «سوی بی سو»، «شرح بی نشان 1»، «درنگ»، «شرح بی نشان 2»، «یزله»، «شکرانه» و «الحاق» نام دارند.
اعضای گروه مهبانگ شامل پاکان هیرسائی، سوگل خجسته، یاسمین شاه حسینی، مجید مظاهری، متین آهنگری، محمد زرین مهر، مژگان حسینی، ساینا زمانیان، حامد ترکمن و محمدعلی نجف پور با سنتور، نی، عود، کمانچه، کمانچه آلتو، تنبک، بم تار، بندیر، تار، بم تار و سه تار در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند.
با خرید و دانلود آلبوم «سوی بی سو» گروه مهبانگ از سایت بیپ تونز، از هنرمندان این اثر حمایت کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :آوا خورشیدکد کتابخانه ملی:  ۱۶۳۰۶و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...