موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ خواب قشنگ کجایی

دانلود آلبوم خواب قشنگ کجایی

متاسفانه این آلبوم در حال حاضر غیرفعال است و امکان خرید آن وجود ندارد.

آلبوم «خواب قشنگ کجایی؟» به همراه آلبوم «دنیا دنیا لالایی» یک مجموعه دوجلدی از لالایی ها را تشکیل می دهند که اشعار آن توسط «مصطفی رحماندوست» پدر شعر کودکان ایران سروده شده و آهنگسازی آن برعهده «مهدی زارع» است.
این آلبوم با حمایت موسسه نوین کتاب گویا در 10 قطعه به نام های «خنده خواب» در گام مینور، «خواب قشنگ کجایی؟» در آواز دشتی، «چهار چی می شه؟» در دستگاه ماهور، «فرشته خواب» در دستگاه اصفهان، «مرغه برو کیش» در گام مینور، «خواب آسمانی» در آواز اصفهان، «دلم می خواد بخوابم» در دستگاه نوا، «همه بخوابین، چرا بیدارین؟» در دستگاه ماهور و «لالایی نقاشی ها» در دستگاه شور، تهیه و تنظیم شده است.
در این آلبوم خواننده کودک را «نیاز خیامی زاده» به همراهی «هلیا رضایی» و «دیبا شیرازیان» اجرا می کنند و «ژیلا تقوی»، «گلی عینی»، «فاطمه رضایی»، «حسین واحدی» با همراهی «مهدی زارع» و «مهدی شیرازیان» هم خوانان این آلبوم هستند. در آلبوم «خواب قشنگ کجایی؟» «سعید آذرنوش» در نوازندگی تار و سه تار، «علی اکبر خادم» تنبک، «زهرا فرهنگی» سنتور، «رسول زمردی» نی، «امیر متولی» سه تار و «مهدی زارع» کمانچه، ویولون، زیلوفون و سازهای الکترونیک به هنرنمایی پرداخته اند.
دو آلبوم «دنیا دنیا لالایی» و «خواب قشنگ کجایی؟» با بهره گیری از موسیقی طبیعت و آواهای دریا، رودخانه، پرندگان، جیرجیرک ها، کودکان را به سفری لذت بخش به دنیایی دور از صداهای ناهنجار و غیرطبیعی شهرها دعوت کرده است.

ناشر :موسسه فرهنگی نوین کتاب گویاکد کتابخانه ملی:  ۱۶۱۱۰و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...