موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ دنیا دنیا لالایی

دانلود آلبوم دنیا دنیا لالایی

متاسفانه این آلبوم در حال حاضر غیرفعال است و امکان خرید آن وجود ندارد.

«مصطفی رحماندوست» شاعر شعر «صد دانه یاقوت» این بار با اشعار آلبوم «دنیا دنیا لالایی» خاطرات دنیای کودکی ما را رنگ آمیزی کرده است. آلبوم «دنیا دنیا لالایی» که شامل لالایی هایی از زبان پدر و مادر برای فرزندانشان است، به آهنگسازی «مهدی زارع» شامل 10 قطعه به نام های «دنیا دنیا لالایی» در دستگاه ماهور، «لالایی جیرجیرک ها» در گام مینور، «لالایی جنگل» در در آواز بیات ترک، «مگس» در دستگاه شور، «لولو دروغه» در آواز دشتی، «شبت بخیر» در دستگاه شور با یادی از نغمه جاودان گریه لیلی استاد «اسدالله ملک»، «خوب بابایی، خوب مامانی» در گام مینور، «تو رخت خواب بخون دعا» با نگاهی آزاد به نغمه های موسیقی هندوستان، «من می خوابم، تو هم بخواب» در آواز دشتی و «لالایی سازها» در آواز اصفهان است. خواننده مادر و آوای لالایی را «ژیلا تقوی» با همراهی «گلی عینی» و «فاطمه رضایی» بر عهده دارند. «حسین واحدی» با همراهی «مهدی زارع» و «مهدی شیرازیان» قطعات لالایی پدر را اجرا میکنند و «نیاز خیامی زاده» هم خواننده کودک است.
در واقع هدف آلبوم «دنیا دنیا لالایی» این است که با کنار هم قرار دادن صدای مادر، پدر و کودک، هم آرامش لالایی را از زبان پدران و مادران به کودکان هدیه کند، هم کودکان را به بازآفرینی همین آرامش در لالایی گفتن برای اسباب بازی ها و پدیده های اطرافشان ترغیب کند.
در آلبوم «دنیا دنیا لالایی»، «حسین واحدی» به عنوان نوازنده ویولون، «سعید آذرنوش» تار و سه تار، «امیر متولی» سه تار، «علی اکبر خادم» تنبک، «رسول زمردی» نی، «زهرا فرهنگی» سنتور، «مهدی زارع» کمانچه، ویولون، زیلوفون و سازهای الکترونیک به هنرنمایی پرداخته اند.
این آلبوم که کاری از گروه موسیقی «سلوک» و با هدف «موسیقی ایرانی برای کودک ایرانی» تهیه و تنظیم شده، با حمایت موسسه نوین کتاب گویا در مهرماه 1394 منتشر شده است.

ناشر :موسسه فرهنگی نوین کتاب گویاکد کتابخانه ملی:  ۱۶۱۵۸و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...