موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ رویای تازه

دانلود آلبوم رویای تازه

اثری از: 

علی شمس الهی

آهنگساز: حامد برادران
تنظیم‌کننده: حامد برادران
ترانه سرایان: معصومه اکبری و عاطفه حبیبی
خواننده: علی شمس الهی

گیتار کلاسیک و گیتار باس با همراهی درامز و چندین صدای الکترونیک و بالاتر از همه صدای خواننده اجزای اصلی آلبوم «رویای تازه» هستند. این آلبوم را نمی توان سرشار از نوآوری دانست اما طرفداران موسیقی پاپ حتما از شنیدن آن لذت خواهند برد.
آلبوم «رویای تازه» نخستین آلبوم رسمی «علی شمس الهی» دروازه بان سابق لیگ برتر و تیم های « پاس همدان» و «تراکتور سازی تبریز» است. ترانه ی سرای کار« عاطفه حبیبی» و« معصومه اکبری» هستند. «حامد برادران» تنظیم این آلبوم را به عهده دارد. «رویای تازه» تحت امتیاز موسسه «آوای سوته دلان» منتشر شده است. «سعید شفیعی» نیز در سمت مدیر برنامه ها در این اثر همکاری کرده است.
این هنرمند ورزشکار درباره ورودش به دنیای پاپ گفت: «از کودکی به خواندن علاقه زیادی داشتم و در کنار فوتبال همیشه موسیقی را نیز دنبال میکردم. سال ۸۸ زمانی که در تراکتور سازی بودم، قرارداد آلبومی را با یک تهیه کننده موسیقی بستم. اما متاسفانه به دلیل برخی حواشی و اتفاقات ناخوشایند، کار در ضعیفترین حالت ممکن و کمترین کیفیت به یک باره روانه ی بازار گردید. آن آلبوم به نام «پرواز» در بازار منتشر شد. این اتفاق مرا دلسرد کرد و باعث شد چند سالی از دنیای موسیقی فاصله بگیرم.»
«علی شمس الهی» در ادامه افزود: « تا اینکه دوست خوبم که یکی از مربیهایم نیز بود به من انرژی و انگیزه داد تا سمت موسیقی و هنر بیایم. این دوست خوب «نیما نکیسا» بازیکن نام آشنای فوتبال ما بود که باعث شد موسیقی را به شکل جدیتری دنبال کنم.»

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :موسسه نشر موسیقی آوای سوته دلانکد کتابخانه ملی:  ۱۶۵۶۹و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...