موسیقی کودک
موسیقی کودک

«پیمان عشق» اولین آلبوم از مجموعه ای است که بر اساس تصانیفِ تصنیف سرای نامدار ایران، «محمدعلی امیرجاهد» با صدای «رامین بحیرایی» ، موسیقی «سجاد پورقناد» و همکاری «گروه صهبای کهن» تهیه شده است.
«کامیار صلواتی» نوازنده و موسیقیدان درباره آلبوم «پیمان عشق» می گوید: "اثر حاضر از زمره ی آثاریست که مستقیماً درگیر دو دوره ی مشخص و شناخته شده در موسیقی کلاسیک ایرانیست. موسیقی «دوره ی قاجار و اوایل پهلوی»، و موسیقی حال حاضر که خواه نا خواه، الگوهای ذهنی آهنگساز را تحت تاثیر قرار می دهد."
همچنین «پیمان سلطانی» موسیقیدان، نوازنده و رهبر ارکستر ایرانی درباره این اثر اضافه می کند: «این کار به دلیل استفاده از تکنیکهای مختلف آهنگسازی و چندصدایی شامل خصوصیاتی میشود که میتوان به آن عنوان «کمپوزیسیون» داد."
«محمدعلی امیر جاهد» (۱۲۷۵ - ۱۳۵۶) شاعر و تصنیف ساز بود. اشعار او مضامین میهنی، اجتماعی، عشقی، سیاسی و فلسفی داشت. «سجاد پورقناد» نوازنده تار و سه تار، خواننده آواز اپراتیک، روزنامه نگارایرانی، موسس جشنواره وبلاگها و سایتهای موسیقی و سردبیر مجله گفتگوی هارمونیک است.
«سجاد پورقناد» با چندین روش مختلف با استفاده از «فنون چندصدایی» به بازسازی قطعات این آلبوم پرداخته است. ایشان به همراه «علی نجفی ملکی» ، «سعید رحیمی »، «علیرضا دریایی» و «پیام بحیرایی» از نوازندگان این آلبوم هستند که همه آنها در بخش هایی به اجرای جواب آواز پرداخته اند. همچنین «محمدرضا قبادی» در این آلبوم به اجرای جواب آواز با ساز «تار» پرداخته است. . نشر آلبوم را موسسه فرهنگی هنری «ماهور» به عهده دارد.

مجموعه تصاویر آلبوم
ناشر :موسسه فرهنگی هنری ماهورکد کتابخانه ملی:  ۱۶۰۶۱و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...