موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ پازل
متاسفانه این آلبوم در حال حاضر غیرفعال است و امکان خرید آن وجود ندارد.

«آلبوم پازل» آخرین ساخته های موزیسین خوش فکر موسیقی پاپ زنده یاد «نیما وارسته» است.
«وحیدحامد» خواننده این اثر می گوید: «با نیما اواخر سال 89 آلبومم را شروع کردیم. این آلبوم ششمین همکاری من و نیما بود که مصادف شد با آخرین کاری که نیما در زندگیش تنظیم کرد.»
این آلبوم شامل نه قطعه می باشد. شعر و ملودی تمام این قطعات را خود «وحید حامد» سروده و ساخته است. در این بین 5 قطعه از این آلبوم را «نیما وارسته» تنظیم کرده است. نیما وارسته ترانه قطعه «شک» را نیز در کنار تنظیم آن، سروده است. «علی حسین زاده»، «محمد موجرلو» و «صدرا صبور» دیگر تنظیم کننده هایی هستند که در این آلبوم همکاری داشته‌اند.اشعارآلبوم «پازل» از سروده های «فرخنده محمدی»، «وحید حامد» ، «مهتاب امینی» و «مصطفی باباخانی» هستند. انتشار این اثر را شرکت فرهنگی هنری «چنگ زرین پارسی» به عهده دارد.
«نیما وارسته»، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده ی مطرح موسیقی پاپ ایران بود. او جزو اولین کسانی بود که در ایران استودیو دیجیتال راه انداخت. استودیو «اولین خانه ی هنر»، جزو بهترین های حال حاضر کشور از لحاظ کیفیت صدا و خروجی می باشد. او همچنین تنظیم آلبوم های هنرمندان بزرگی مانند «خشایار اعتمادی»، «محسن همتی» و رهبری ارکستر کنسرت های خارج از ایران خواننده های محبوبی چون «حمید عسکری»، «پیام صالحی»، «فرهاد جواهر کلام»، «سهراب پاکزاد»، «بنیامین بهادری»، همکاری با گروه «آریان» و «سامی یوسف» را در کارنامه هنری خود دارد. او طی حادثه ای که ناشی از نارسایی قلبی عنوان شده است، دار فانی را وداع گفت.

ناشر :وحید حامدکد کتابخانه ملی:  ۱۶۱۸۹و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...