موسیقی کودک
موسیقی کودک

آلبوم دوم گروه بهنا با نام «ایران ۱۱» نیز کاملا بی کلام بوده و به گفته رامین بهنا (آهنگساز گروه)، قطعات بر اساس فکر و احساس جمعی اعضای گروه ایجاد شده و همه اعضا در روند آهنگسازی کارها دخیل بوده اند. در این آلبوم سعی شده تا صدای امروز تهران بازسازی شود و از فرم های آزاد برای رسیدن به این منظور استفاده شده.
صدای سازهای الکترونیک و افکت های صوتی فضای آلبوم را به سمت موسیقی الکترونیک برده و از طرفی گیتار و درامز موسیقی را به راک نزدیک کرده اند. موسیقی در «ایران ۱۱» جایی بین راک، پاپ، الکترونیک، ایرانی و جاز قرار دارد.
ایران ۱۱ پلاک تهرانی ها و آلبوم «ایران ۱۱» آلبومی راجع به تهران است. پارک وی، کوچه برلن، قیطریه، اکباتان، سد خندان، پیچ شمرون، بازار، بهار شیراز و رنگ کوچه برلن اسم قطعات این آلبوم می باشند که همگی نام محله هایی از تهران هستند.
در این آلبوم «رامین بهنا» نوازنده کیبورد، هاموند، سینتی سایزر و پیانو بوده، «کسرا ابراهیمی» درامز، «حامد حمیدزاده» گیتار باس، «بهرنگ بقایی» سینتی سایزر و تار، «سیاوش امامی» گیتار الکتریک، «سهیل پیغمبری» کلارینت و «سینا خشک بیجاری» تنبک و دایره می نوازند و «مانی صفی خانی» در نقش همخوان ایفای نقش کرده است.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :زنگ رکوردکد کتابخانه ملی:  ۱۶۴۸۴و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...