موسیقی کودک
موسیقی کودک

آلبوم «پیدای ناپیدا» با تدوین «زکریا یوسفی» و همکاری نوازندگان نامدار ایرانی تهیه شده است.
«زکریا یوسفی» درباره این آلبوم می گوید: " در این آلبوم اثری را به مخاطب ارائه می دهیم که ترکیبی از موسیقی «اَرَبِسک» و کرمانج های ترکیه است، اما ویژگی کار این است که با لحن موسیقی ایرانی ساخته و پرداخته شده است. ما در این آلبوم کوشش داشتیم با محوریت ریتم و سازهای کوبه ای یکسری از تم ها را بسط و گسترش دهیم و با توجه به تکنیک های ریتمیک فضایی را فراهم کنیم که یادآور موسیقی منطقه «آناتولی ترکیه» باشد. آلبوم «پیدای ناپیدا» در واقع مجموعه ای سازی است. تلاش کردم در این دوئت ها رنگ آمیزی تازه ای از ترکیب ریتم و ملودی پیدا کنم."
از جمله فعالیت‌های این هنرمند می‌توان به اجرای کنسرت در نخستین همایش بین‌المللی بزرگداشت مولانا در ترکیه، کنسرت در جشنواره بین‌ا‌لمللی پرتغال، شرکت در بزرگداشت بزرگترین خواننده عرب «محمد قبانچی» در عراق و… اشاره کرد. «یوسفی» همچنین به عنوان نوازنده در آلبوم‌های متعددی از جمله اجرای سازهای کوبه‌ای در آلبوم تلفیقی اثر استاد «احمد پژمان»، اجرای آلبوم‌های کردی «ناله شکینه» و «کونه هوار»، «ذوق پرواز» و نوازندگی در چندین مجموعه مستند تلویزیونی از جمله «مستند مولانا» و چند آلبوم دیگرهمکاری داشته است.
نوازندگی این آلبوم را «شروین مهاجر»، «مسعود همایونى»، «پویا سرایی»، «بابک غسالى»، «هومن مهدویان»، «پاشاهنجنى» ،«نیاز محمد»، «نوید مثمر» و «میلاد محمدى» بر عهده داشته اند. این اَثر به تهيه كنندگى و همكارى «طاهر خرمى» توسط نشر «آواى ماد» و همكارى شرکت «موسيقى جوان» منتشر شده است.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :موسسه فرهنگی و هنری آوای مادکد کتابخانه ملی:  ۱۶۵۲۷و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...