موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ شونه خالی کن
متاسفانه این آلبوم در حال حاضر غیرفعال است و امکان خرید آن وجود ندارد.

«سام اسدی» با انتشار آلبوم پاپ «شونه خالی کن» با حضور بهترین‌های عرصه موسیقی، بار دیگر به دنیای موسیقی آمد تا حضور دوباره ای را برای خود در جایگاه خواننده رقم بزند. او همچنین در سرودن ترانه های این آلبوم، آهنگسازی و تنظیم آن همکاری داشته است.
در آلبوم «شونه خالی کن» نوازندگان مطرحی همچون «عین الله کیوان شکوه»، «میثم مروستی»، «علی جعفری پویان»، «مازیار ظهیرالدینی» و «بابک شهرکی»، «عمادرضا نکویی»، «رضا تاجبخش»، «کریم قربانی»، «فیروز ویسانلو»، «بهنام حکیم»، «بابک ریاحی پور» و «هادی جداری» همکاری داشته‌اند.
«اهورا ایمان»، «بابک صحرایی»، «فرهاد ابراهیمی» ترانه‌های این آلبوم را سروده‌اند و آهنگ‌های آن را «بابک زرین» و «آرمان» ساخته‌اند. همچنین تنظیم قطعات بر عهده «بابک زرین»، «بهروز علیاری»، «نیما نورمحمدی»، «بهنام حکیم»، «فرزاد سرور» بوده است. میکس و مسترینگ تمام قطعات آلبوم نیز توسط «احسان جوادی» و «بهروز علیاری» (یک قطعه) انجام شده است. آلبوم «شونه خالی کن» به تهیه کنندگی «ناصر جعفری» و «محمدحسن عبدالرحیمی» از سوی مؤسسه «هنرنماى پارسيان» منتشر شده است. ضبط این آلبوم با نظارت «میلاد ابراهیمی» در «استودیو روژان» انجام شده و صدابرداری آن را نیز «محمدعباسی» به عهده دارد.
«سام اسدی» تاکنون آلبوم‌های «رهسپار» (1385) و «حلالم کن» (1387) را منتشر کرده است. اسدی فارغ‌التحصیل رشته عمران بوده و در فیلم‌های «حساب بی حساب» به کارگردانی «حجت رئیسی» و «نقشها و دیوارها» به کارگردانی «بیژن حجازی» به ایفای نقش پرداخته کرده است. تیتراژ پایانی فیلم «حساب بی‌حساب» و «آخرین پرواز» (زندگی شهید عباس دوران) از دیگر فعالیت های این خواننده و آهنگساز جوان است.

ناشر :ناصر جعفریکد کتابخانه ملی:  ۱۴۱۴۷و
۱ نظر
  • حمیدرضا سرزدشهرکی
    حمیدرضا سرزدشهرکیپاسخگزارش
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
    صدای زیبایی داره کاش فعالیتش بیشتر بشه
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...