موسیقی کودک
موسیقی کودک

این اثر دونوازی قطعاتی از استاد «فرامرز پایور» با سنتورنوازی «سیاوش آریامنش» و ضرب «سعید حسینپور» مدرس دف و تمبک می باشد.
آلبوم به صورت بی کلام اجرا شده و شامل نه شیار (تراک) با محتوای آثاری چون «فانوس»، «پوپک»، «فرپرک»، «فریبا»، «چهارمضراب نوا»، «چهارمضراب نهفت»، «سه مضراب ابوعطا»، «پیوند» و «به یاد استاد حسین تهرانی» از آهنگسازی های استاد «فرامرز پایور» است که توسط شاگرد توانا و وفادارش «سیاوش آریا منش» سرپرستی و نواخته شده است.
این سومین اثر «سیاوش آریامنش» به یاد استادش است. «سیاوش آریامنش»، آهنگساز و نوازنده سنتور درباره این اثر می گوید: " استاد «فرامرز پایور» از تأثیرگذارترین چهره های موسیقی ایرانی و بزرگ ترین پایه گذار گروه نوازی در موسیقی سنتی ایرانی بوده است. هرگونه فعالیت در چهارچوب موسیقی اصیل بدون حضور او غیر ممکن است. همان گونه که برای استاد پایور این کار بدون حضور «استاد صبا» امکان پذیر نبود. بی شک کسی نیست که بتواند تاثیر استادی چون پایور را بر گستره موسیقی ملی انکار کند."
نوازندگان «گروه آریا» هنرمندانی چون «آرشام آریامنش» (تار و تارباس)، «پیام بحیرایی» (عود)، «علی نجفی ملکی» (نی)، «علیرضا دریایی» (کمانچه، ویلن و آلتو)، «پریسا ملک زاده» (دایرهزنگی) و«سعید حسین پور»(تمبک) هستند. این آلبوم به مدیریت تولید «رضا مهدوی»، ضبط موسیقی «حسن خدایی نیا» و طراحی گرافیک «علیرضا مهیجی» تولید شده است. نشر این اثر را موسسه «راوی آذر کیمیا» به عهده دارد. از آلبوم های دیگر «آریا منش» می توان به «زنجیر گیسو»، «راز نهان» و «گیسوی نگار» اشاره کرد.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :مؤسسه فرهنگی هنری راوی آذر کیمیاکد کتابخانه ملی:  ۱۶۵۳۲و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...