موسیقی کودک
موسیقی کودک
دنگ شو

دنگ شو

بیوگرافی دنگ شو

موسیقی گروه «دنگ شو» نگاهی تازه به نغمه‌های بومی شرقی و به خصوص خاورمیانه دارد. «دنگ شو» در سال ۲۰۰۷ به صورتِ رسمی با اجرا در تهران فعالیت خود را آغاز کرد. در سال ۲۰۰۸ با اجرا برای پادشاه تایلند به مناسبت سالِ جهانی مولانا از طرف یونسکو ، دامنه کار خود را به بیرون از ایران گسترش داد. در سال ۲۰۱۰ با انتشار آلبوم "شیراز چل ساله" توانست در میان پرفروشترین‌های موسیقی آوانگارد و فیری جزّ در سایت‌هایی چون آمازون و سیدی بیبی قرار بگیرد و "top best seller" در ماه سپتامبر ۲۰۱۰ باشد. این موفقیت باعث شد که پیشنهادهای برگزاری تور در آمریکا و انگلیس از طرفِ برگزار کنندگان ارائه شود. در سال ۲۰۱۲ دنگ شو به ایران بازگشت و به دلیل نداشتن اجازه کنسرت در ایران به ساخت موسیقی برای فیلم و سریال پرداخت.

آلبوم‌های دنگ شو

تک آهنگ های دنگ شو

این نیز بگذرد

این نیز بگذرد

۰۳:۵۸
دانلود رایگاندانلود رایگان
دیدار

دیدار

۰۳:۴۵
دانلود رایگاندانلود رایگان
تلاطم

تلاطم

۰۴:۳۶
دانلود رایگاندانلود رایگان
یه شب پشت در

یه شب پشت در

۰۲:۴۳
دانلود رایگاندانلود رایگان
خطا کردم

خطا کردم

۰۴:۰۴
دانلود رایگاندانلود رایگان
چی زی

چی زی

۰۴:۲۷
دانلود رایگاندانلود رایگان
حباب

حباب

۰۵:۰۷
دانلود رایگاندانلود رایگان
باد گناهکار

باد گناهکار

۰۴:۴۶
دانلود رایگاندانلود رایگان
۷ نظر
  • الف.پ
    ۲۰ امرداد ۱۳۹۶
    پوسته جدید سایتتون از حق نگذریم خیلی افتضاحه. بله سریع تر هست و امکانات جالب جدیدی داره مثل دنبال کردن خواننده ها، اما امکانات لازم رو از کاربر گرفته. 1- قبلا یه سری از آهنگ ها، متنشون هم در سایت بود. که الان به خاطر اختصاص ندادن یه صفحه جداگانه به هر اهنگ، این امکان از دست رفته. 2- قبلا می شد فهمید شاعر، اهنگساز، نوازنده ها چه کسانی بودن و زمان انتشار تک اهنگ ها چه زمانی بوده، الان نه. ضمنا گروهی مثل دنگ شو که هر زمان خواننده اش تغییر می کنه، لازمه که اطلاعات تک اهنگ ها اسم خواننده رو هم ذکر کنن. 3- وقتی که دموی یه آهنگ رو گوش می دیم نمی دونیم چند ثانیه مونده، چقدر جلو رفته. قبلا زیر صفحه اجرا می شد و می شد جلو و عقب کرد اما الان نه. الان فقط با ایکونی که روی عکس میاد می فهمی که فلان اهنگ داره اجرا میشه. تازه اگه صفحه رو بالا پایین کنم، بعدش دیگه باید کشف کنم که کدوم اهنگ رو داشتم گوش می دادم. چون هیچ اطلاعاتی از این که کدوم اهنگ در حال اجراست روی صفحه ظاهر نمیشه. 4- قبلا این امکان وجود داشت که تک اهنگ ها رو یکی یکی، یا مثل یه البوم کامل به صورت فایل زیپ دریافت کنیم. اما الان دیگه نمیشه به صورت زیپ دانلود کرد. 5- این که البوم عکس رو به صورت یک جا میشه دانلود کرد عالیه. اما این موضوع دلیل خوبی برای نبودن اسلاید شو نیست. شما می تونید هم اسلاید شو داشته باشید هم دانلود یک جا. 6- یک موضوع دیگه رو هم درک نمی کنم. این که چرا به جای عبارت هایی مثل " کیفیت 128" و " کیفیت 320" که اطلاعات خوبی رو قبل از دانلود در اختیار کاربر قرار می دادن، الان می نویسین،" کیفیت متوسط" و "کیفیت خوب". این واژه های جدید توصیفی هستن و به کاربر اطلاع نمی دن که دقیقا داره چی دانلود می کنه. 7- قبلا میشد اهنگ های رایگان و خریده شده رو به صورت انلاین کامل گوش داد.اما الان فقط میشه دمو شنید. اگه این کار برای پایین اوردن ترافیک مصرفی از سایته، منطقیه. اما فکر نمی کردم سایت بزرگ شما هم نگران این موضوع باشه. نبودن اسلاید شو به این موضوع هم مربوط میشه؟ من طرفدار سایت شما هستم. از این که خیلی از البوم ها حذف شدن واقعا ناراحتم. تنها زمانی که البومی در سایت شما نباشه از بیرون می خرم. برام مهمه که سایتتون خوب باشه. ممنون از توجهتون ببخشید که صریح و زیاد انتقاد کردم. ضمن صفحه پرسش های متداولتون خیلی بهتر شده.
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۲۱ امرداد ۱۳۹۶
      کاربر گرامی از اینکه وقت گذاشته و مشکلات سایت جدید را گفتید سپاسگزاریم. مورد 1 و 4 به زودی درست شده و برای مورد های 3 و 7 محصول استریم بهتر فراهم خواهیم کرد. سایر موارد نیز بر اساس مطالعه محصول قبلی، به این صورت طراحی اینطوری شده است.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • sajjadashhadi
      sajjadashhadiپاسخگزارش
      ۱۰ تیر ۱۳۹۶
      عالیه! دیوانه کننده عالیه!
        ۰ / ۲۰۰۰
      • Sajjad Boskabadi
        Sajjad Boskabadiپاسخگزارش
        ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
        عالیه!!!
          ۰ / ۲۰۰۰
        • نادر فرود
          نادر فرودپاسخگزارش
          ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
          تیتراژ سریال شمعدونی رو هم بذارید(از گروه دنگ شو)
          • beeptunes
            بیپ‌تونزپاسخگزارش
            ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
            آقای فرود آهنگ مورد نظر شما در سایت موجود است
            ۰ / ۲۰۰۰
          • Saeid e
            ۲۳ فروردین ۱۳۹۴
            تک آهنگ های دنگ شو رو هم بذارید.
            • beeptunes
              بیپ‌تونزپاسخگزارش
              ۲۳ فروردین ۱۳۹۴
              دوست گرامی، ممنون از پیشنهاد شما، حتما پیگیری خواهیم کرد.
              ۰ / ۲۰۰۰
            • مقیمی
              ۲۷ مهر ۱۳۹۳
              آلبومهای قبلی رو هم بذارید لطفاٌ ، به ویژه شیراز چل ساله
              • beeptunes
                بیپ‌تونزپاسخگزارش
                ۲۷ مهر ۱۳۹۳
                دوست عزیز تنها این آلبوم از این گروه دارای مجوز از وزارت ارشاد می باشد. متاسفانه فعلا امکان قراردادن سایر آثار این گروه نیست.
                ۰ / ۲۰۰۰
              • ashkan rahmani
                ashkan rahmaniپاسخگزارش
                ۲۷ مهر ۱۳۹۳
                آلبوم های قبلیشون رو خیلی میپسندم. امیدوارم سالها به کارشون ادامه بدهند.
                  ۰ / ۲۰۰۰
                  شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...