موسیقی کودک
موسیقی کودک
بهار صادقی

بهار صادقی

بیوگرافی بهار صادقی

بهار صادقی متولد بیست ونهم اردیبهشت ماه ۱۳۸۳ است. 

در خانواده ایی اهل هنر متولد شد پدرش مجتبی صادقی آهنگساز و مادرش رویا باغستانی نوازنده دف و دایره است وی از بدو تولد در فضای هنری بود. خیلی زود استعداد هنری خود را نشان داد و در چهار سالگی تیزر تبلیغاتی سرزمین عجایب را خواند که بارها از رادیو پخش گردید و همزمان در آلبوم ترنه با گویش بختیاری، بهمراه گروه کر اولین اثر رسمی خود را اجرا نمود.

آلبوم سیب با آهنگسازی مسعود میرزایی و اجرای گروه ادیب، اولین آلبوم رسمی بهار بود که در سن شش سالگی ضبط و پخش گردید. بهار علاوه بر خوانندگی، استعداد ویژه‌ای در بازیگری و گویندگی دارد. نمایش عروسی شاپرک خانوم، با کارگردانی معصومه ماندنی، اولین تجربه او در زمینه بازیگری تاتر بود. در این نمایش او به عنوان بازیگر نقش اول و خواننده، ایفای نقش نمود.

دومین آلبوم رسمی او، آلبوم مداد رنگی با آهنگسازی حمید رضا معینی و مجتبی صادقی و آلبوم رسمی سوم او، آلبوم اخمولک بود، وی تک تراک های زیادی را هم با زبانها و گویش های مختلف خوانندگی کرده است و در بسیاری از آثار تولیدی شرکت چکاوک زنده رود، به عنوان نوازنده و همخوان شرکت داشته است. 

آلبومهایی چون دینشت به آهنگسازی استاد کیوان ساکت، آلبوم همتوار با صدای کورش اسدپور آلبوم کوگ خوشخون با صدای ایمان کریوند و.... 

بهار صادقی دارای دیپلم موسیقی (گرایش ساز تار) از هنرستان هنرهای زیبای اصفهان است و فعلا دانشجوی موسیقی کلاسیک (گرایش ساز پیانو) میباشد. 

بیش از ۳۸ کد آهنگ پیشواز از او در اپراتورهای تلفن همراه موجود است. 

وی تجربه ی بازیگری در فیلم کوتاه غذا حاضر است، به کارگردانی شکوفه جباری را دارد که در این فیلم بازیگر نقش اول و خواننده ی تیتراژ آن است. ( انتخاب او به عنوان بازیگر در این فیلم توسط زنده یاد زاون قوکاسیان اتفاق افتاد ).

در دومین جشنواره ملی ایرج بسطامی در تهران، بهار به عنوان پدیده ی جشنواره، موفق به دریافت لوح تقدیر شد. 

در زمینه ی اجرای زنده، وی تجربه ی خوانندگی در کنسرت گروه زنگوله در تالار رودکی و تالار نیاوران تهران را دارد که سرپرستی آن را سجاد تنها به عهده داشت و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. 

وی همکنون عضو صندوق اعتباری هنرمندان تهران است و علاوه بر تحصیل در دانشگاه موسیقی، در استودیو چکاوک زنده رود، مشغول کار صدابرداری، نوازندگی و خوانندگی میباشد.

آلبوم‌های بهار صادقی

تک آهنگ های بهار صادقی

که کن

که کن

۰۳:۴۳
دانلود رایگاندانلود رایگان
کوگ

کوگ

۰۳:۲۹
دانلود رایگاندانلود رایگان
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...