موسیقی کودک
موسیقی کودک
پرویز مشکاتیان

پرویز مشکاتیان

بیوگرافی پرویز مشکاتیان

«پرویز مشکاتیان» آهنگساز، موسیقی‌دان، نوازنده سرشناس سنتور،استاد دانشگاه و پژوهشگر نامی ایران بود. پرویز مشکاتیان در سال ۱۳۳۴ در نیشابور به دنیا آمد. او مقدمات موسیقی را از شش سالگی نزد پدرش «حسن مشکاتیان» آموخت. در سال ۱۳۵۳ وارد دانشکده هنرهای زیبا در دانشگاه تهران شد و به آموختن «ردیف میرزا عبدالله» نزد «نور علی خان برومند» و ردیف موسیقی سنتی نزد «دکتر داریوش صفوت» پرداخت. وی در «آزمون موسیقی باربد» که به ابتکار استاد «نورعلی برومند» برگزار می‌گردید، به همراه «پشنگ کامکار» مقام نخست در رشته سنتور و همراه با «داریوش طلایی»، مقام ممتاز در ردیف‌نوازی را به دست آورد. «پرویز مشکاتیان» در سال ۱۳۸۸ در منزلش در تهران و در سن ۵۴ سالگی بر اثر نارسایی قلبی درگذشت.

آلبوم‌های پرویز مشکاتیان

تک آهنگ های پرویز مشکاتیان

ضرب اصول

ضرب اصول

۰۳:۵۶
دانلود رایگاندانلود رایگان
۵ نظر
  • ar.karami1370
    ar.karami1370پاسخگزارش
    ۱۲ آبان ۱۳۹۹
    البوم خراسانیات رو دانلود کردم...عالی بود....ولی لدفن کاور البوم رو هم کامل بذارید برا دانلود.....پول کامل میگیرید کاور رو کامل باید بذارید .....سپاس
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۱۴ آبان ۱۳۹۹
      سلام کاورهای آلبوم در قسمت "مجموعه تصاویر آلبوم" وجود دارد و می توانید دانلود کنید.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • محمد رسولیان
      محمد رسولیانپاسخگزارش
      ۲۸ تیر ۱۳۹۸
      سلام نکته ای که گفتید در مورد برخی از آلبومها که ناشرانشان غیرفعال شده بودند درست بود. اما قبل از آن زمان و اکنون که فعالند هم بسیاری از آلبوم های یک هنرمند در صفحه اش نمایش داده نمیشود و اگر خریدار نام آلبوم را نداند باید جستجوی بسیاری بکند تا آلبوم های هنرمند مورد نظرش را پیدا کند. فقط به عنوان مثال ذکر میکنم: آلبوم های گنج صبوری، لاله بهار، صبح مشتاقان و مقام صبر همه از آثار زنده یاد پرویز مشکاتیان هستند و همه را هم من از سایت شما دانلود کرده ام. اما در این صفحه تحت عنوان آلبوم های پرویز مشکاتیان نمایش داده نمیشوند. من که خریدم را انجام داده ام. جهت بهبود و بهتر شدن دسترسی سایر کاربران به سایت این انتقاد را بیان کردم. اگر کسی مانند من پیگیر نبود ممکن بود وقتی این آثای را در این صفحه پیدا نمیکرد از طریق دیگری آنها را تهیه میکرد. کامل بودن این لیست و درست تگ شدن آثار به هنرمندان پدیدآورنده اش قطعا در رضایت و آسودگی مشتریان و بالا رفتن فروش سایت شما تاثیرگذار است.
      • beeptunes
        بیپ‌تونزپاسخگزارش
        ۲۹ تیر ۱۳۹۸
        سلام، کاربر گرامی از پیگیری و توجه شما سپاسگزاریم. آلبوم هایی که ذکر کردید از آثاری هستند که پرویز مشکاتیان آهنگسازی آنها را بر عهه داشته. این آلبومها در صفحه این هنرمند وجود دارند، ولی در قسمت "در نقش آهنگساز". و هر آلبوم بصورت ترک های مجزا نمایش داده میشوند. دلیل این شکل نمایش آلبوم های آهنگسازان در سایت این است که گاهی در بعضی آثار هنرمند آهنگسازی کل آلبوم را به عهده نداشته و تنها یک یا چند ترک را آهنگسازی کرده است.
        ۰ / ۲۰۰۰
      • محمد رسولیان
        محمد رسولیانپاسخگزارش
        ۱۵ تیر ۱۳۹۸
        دسترسی به آلبوم های یک هنرمند در بیپ تیونز بسیار سخت است. متاسفانه اصلا به خوبی آلبوم ها به نام هنرمندان تگ نشده اند. به عنوان مثال حداقل 10 آلبوم دیگر از شادروان پرویز مشکاتیان روی سایت شماست که در لیست بالا نمایش داده نشده است. در مورد دیگر هنرمندان مانند شادروان ایرج بسطامی هم چنین است. لطفا این نقص و کمبود را برطرف بفرمایید.
        • beeptunes
          بیپ‌تونزپاسخگزارش
          ۱۵ تیر ۱۳۹۸
          سلام کاربر گرامی آثار هر هنرمند به درستی در صفحه ی مربوط به هنرمند وجود دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد دلیل عدم نمایش آثاری که ذکر کرده اید غیرفعال شدن ناشر مربوطه در سایت می باشد که امیدواریم به زودی همکاری دوباره صورت گیرد و این آثار در سایت موجود شوند.
          ۰ / ۲۰۰۰
        • محمد مومن
          محمد مومنپاسخگزارش
          ۱۴ مهر ۱۳۹۷
          بسیار از کارهای استاد پرویز مشکاتیان را روی سایتتون هست اما اینجا لیست نکردید. چهار آلبوم از استاد ایرج بسطامی با آهنگسازی پرویز مشکاتیان. لطفا اصلاح بفرمایید
            ۰ / ۲۰۰۰
          • امین جهانبانی
            امین جهانبانیپاسخگزارش
            ۹ آذر ۱۳۹۶
            ساخته‌های ماندگار زنده‌یاد پرویز مشکاتیان به‌مانند سروده‌هایی سعدی شیرازی سها ممتنع هستن. دیگه نیستن - شایدم بشه گفت نخواهند بود - کسانی که جای اون آسمانی‌سازها و آسمانی‌نوازها و آسمانی‌خوان‌ها رو بگیرن.
            ۰ / ۲۰۰۰
            شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...