موسیقی کودک
موسیقی کودک
مدرن تاکینگ

مدرن تاکینگ

بیوگرافی مدرن تاکینگ

مدرن تاکینگ (به انگلیسی: Modern Talking) گروه موسیقی پاپ آلمانی بود که اعضای آن دیتر بوهلن و توماس آندرس بودند. از آن‌ها به‌عنوان موفق‌ترین گروه دو نفرهٔ پاپ آلمانی یاد می‌شود. تعداد زیادی از ترانه‌های این گروه، در زمان انتشارشان رده‌های بالای جدول فروش کشورهای مختلف را به‌خود اختصاص داده‌اند. از معروف‌ترین آهنگ‌های مدرن تاکینگ می‌توان به «تو قلب منی، تو روح منی» ، «اگر بخواهی، می‌توانی برنده شوی» ، «برادر لویی» ، «تو تنها نیستی» و «آتلانتیس تو را می‌خواند» اشاره کرد.

آلبوم‌های مدرن تاکینگ

۳ نظر
  • محمد باباگل‌زاده
    محمد باباگل‌زادهپاسخگزارش
    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    بقیه آلبوم ها رو سریعتر بذارین. خیلی ممنون.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • SamYar sunny
      SamYar sunnyپاسخگزارش
      ۲۷ دی ۱۳۹۳
      فوق العاده عالی بود . انتظارشو نداشتم این اهنگارو اینجا پیدا کنم . اینارو حتما دانلود می کنم . لطفا تک آهنگ Atlantis Is Calling و یا البوم های دیگه مثل Victory رو هم واسه دانلود بذارید .
        ۰ / ۲۰۰۰
      • م ح
        ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
        چرا همشون پولیه؟ من نمی دونم چه شکلی پولو بهتون بدم.
        • beeptunes
          بیپ‌تونزپاسخگزارش
          ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
          سلام دوست گرامی در بییپ تونز تمامی قیمت ها، آلبوم ها و آهنگ ها، توسط صاحب اصلی اثر تعیین می شود و تیم بییپ تونز نقشی در تعیین قیمت ها ندارد. امیدواریم در آینده بتوانیم با موافقت صاحبان آثار آنان را با قیمت های مناسب تری در اختیار شما بگذاریم. برای خرید و دانلود آهنگ ها ابتدا می بایست از منوی اصلی در قسمت اعتبار خرید آهنگ اقدام به خرید اعتبار نمایید. با تشکر
          ۰ / ۲۰۰۰
          شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...