موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ منتخب آخر (مرتضی پاشایی)

دانلود پادکست منتخب آخر (مرتضی پاشایی)

اثری از: DJ Arsha
از آلبوم: BeepMix

مگه میشه باشی و تنها بمونم؟
محاله بذاری، محاله بتونم
و صدای مرتضی محو می شود در نوای حزن انگیز ویولن؛ صدایی که رفتن او را باز به رخ می کشد، و «منتخب آخر» اینگونه شروع می شود.
گرچه مرتضی پاشایی از یاد هوادارانش نرفته، اما انتشار آلبوم جدیدش، «اسمش عشقه» که نزدیک به یک سال پس از مرگ او منتشر شد، دوباره حال و هوایش را به فضای موسیقی بازگرداند و تب او همه گیر شد. برای همین دی جی آوا بیپ میکس این هفته را وقف مرتضی کرد.
«منتخب آخر»؛ میکسی از آثار مرتضی پاشایی به انتخاب برادرش، مصطفی پاشایی و معین راهبر، تنظیم کننده آثار اوست که توسط این دو به دی جی آوا اعلام شده است. به جز یکی دو آهنگ آخر که فضای ملایمی دارند، باقی قطعات از آن دسته از آثار مرتضی پاشایی انتخاب شده اند که اغلب فضای شادتر و تندتری دارند. تعدادی از آهنگ های آلبوم جدید مرتضی پاشایی، «اسمش عشقه» نیز در «منتخب آخر» آمده اند.
«نگران منی»، «نفس»، «روزهای سخت»، «وقتی دلم عاشقته»، «قلبم رو تکراره»، «بیا برگرد»، «حس جدید»، «خجالتی»، «ستایش»، «نبض احساس»، «یکی هست»، «جاده یکطرفه»، «بغض»، «عاشقترین» و «ادعا» آهنگ هایی هستند که برادر و تنظیم کننده مرتضی به دی جی آوا پیشنهاد داده اند.
در میکس این آهنگ ها، سرعت ریتم در بعضی جاها تغییر کرده و بعضی بیت ها به کار اضافه شده، اما در مجموع دی جی آوا سعی کرده روح حاکم بر آثار مرتضی پاشایی را حفظ کند و همان فضایی را تداعی کند که باعث جذب مخاطبانش به این خواننده فقید شده است.
«منتخب آخر» با آهنگ «ادعا» به پایان می رود، آهنگی که در ابتدای آن، صدای آقای خاص در فضایی دور به گوش می رسد: «مهم اینه که باز بتونم ببینمتون، دوستتون دارم تا ابد».
و با همان نوای حزن انگیز ویولن در آغاز، مرتضی می رود...

منتخب آخر (مرتضی پاشایی)

منتخب آخر (مرتضی پاشایی)

۲۹:۴۶
دانلود رایگاندانلود رایگان
    شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...