موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ یلدا

دانلود پادکست یلدا

از آلبوم: BeepMix

کاسه چینی گل سرخی تند تند از دانه های انار پر می شود «صد دانه یاقوت...». هندوانه ها مرتب قاچ شده، آجیل توی کاسه بلوری یک طرف، خرمالوها و ازگیل ها آن طرف، همه با هم دیوان حافظ را در میان گرفته اند. زنگ در را که می زنند، مثل قدیم ها که مهمان داشتیم و از شوق این همه خوراکی دل توی دلم نبود، از جا می جهم. در را باز می کنم و به استقبال مهمان ها می ایستم. سوز سرد بلندترین شب سال به صورتم می خورد؛ وقت شمردن جوجه ها رسیده: امشب، شب یلداست... .
اما یلدا را تنها با انار و هندوانه و حافظ و ... جشن نمی گیرند، برای یلدا می توان بزرگداشتی موسیقایی هم برگزار کرد، و پیام شفاهی (آریامس) در بیپ میکس «یلدا» همین کار را انجام داده است: ترکیبی از آهنگ های خاطره انگیز با تم یلدایی را گرد هم آورده تا بلندترین شب سال را با روایت خواننده های محبوب ایرانی از یلدا به سر کنید.
در بیپ میکس «یلدا» سیامک عباسی هست «معاشران گره از زلف یار باز کنید/ شبی خوش است، به این حیله اش دراز کنید»، رستاک هست «آرزوهات مبارک، شب یلدات مبارک»، حمید حامی هست «شب، شب یلداست»، کورش یغمایی با آهنگ نوستالژیکش هست «بلندی موی سیاهت شب یلدا...»، حامد محضرنیا هست «شب اول زمستون و توی خونه پر مهمون و ...»، ...فریدون آسرایی و بابک جهانبخش و حمید عسکری و مسعود امامی و ... هم هستند. گاه با نوای عاشقانه گیتار کلاسیک، گاه با ریتم تند و شاد پاپ، و گاه با زیر و بم های ملایم پیانو... اما همه، هر کدام به شیوه خود، یلدا را جشن گرفته اند. شما هم با بیپ میکس «یلدا»، بلندترین شب سال را جشن بگیرید.
بیپ میکس «یلدا» از پیام شفاهی (آریامس) را می توانید از بیپ تونز رایگان دانلود کنید.

یلدا

یلدا

۳۶:۳۰
دانلود رایگاندانلود رایگان
    شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...