موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ کجاست خانه باد

کتاب صوتی کجاست خانه باد

آهنگساز: پیمان خازنی
ترانه سرا: فروغ فرخزاد
متاسفانه این آلبوم در حال حاضر غیرفعال است و امکان خرید آن وجود ندارد.

فروغ فرخزاد
اگر کمی دقیق به بررسی تاریخ شعر ایران بپردازیم، متوجه نکات بسیاری می‌شویم که گره‌گشای معضلات شعر روزگار فعلیِ ماست. یکی از نکات مهمی که فروغ را تا به امروز در ژرفنای شعر فارسی جای داده است، تکنیک کلام و نوع ادبیاتش بود که به هیچ وجه درگیر زمان نبود. شعر فروغ نه نگرش خشک و مطلق زن‌باورانه دارد و نه از چارچوب ملیح زنانگی‌اش خارج است. این فضای ناب بینابین شعر اوست که او را بر فراز شاعرانگی نشانده است. تشبیهاتی که در کلام اوست به واقع خودِ زندگی است و حیات در تمام لغاتش سرازیر شده. آری، ذکر این نکات است که کلامش،سیرتش و صورتش را همیشه برای ما زنده نگه داشته است. الهام پاوه‌نژاد به همراه آهنگسازیِ پیمان خازنی بخشی از این لذت را به دوستداران ایشان تقدیم کرده‌اند تا شاید فروغی بر نگرش شاعر پیشه‌گان امروز باشند

ناشر :موسسه ی فرهنگی هنری آوای باربدکد کتابخانه ملی:  ۱۴۹۹۶و
۴ نظر
  • nima mehri
    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    اینهاکه شمابرای فروش گذاشتید باقیمت گزاف مانند اهنگ اقای چاوشی من یک ماه پیش رایگان دریافت کردم
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۲۲ آذر ۱۳۹۳
      جناب آقای مهری ، قیمت کلیه آثار موجود بر روی بییپ تونز زیر نظر ناشرین محترم می باشد و کلیه سایت ها بدون در نظر گرفتن قوانین کپی رایت به صورت رایگان برای دانلود قرار داده اند.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • Alirez A
      ۱۱ آبان ۱۳۹۳
      البته و متاسفانه جاهایی از شعر های فروغ که سانسور شده اند ! بدجوری تو ذوق میزنه و لذت شنید اثر رو کاملا مخدوش میکنه.... حتی اونجا که میگه من به جفت گیری گل ها می اندیشم رو هم سانسور نمودن !! فکر کن!
        ۰ / ۲۰۰۰
      • Alirez A
        ۵ آبان ۱۳۹۳
        آلبوم خوبیه...آلآن مطمعنم دیگه...باید گوشش کنی..خصوصا اون شعرهایی که قبلن با صدای خود فروغ نشنیدی...
          ۰ / ۲۰۰۰
        • Alirez A
          ۵ آبان ۱۳۹۳
          .مرسی از خانم پاوه نژاد دوست داشتنی و فروغ تکرار نشدنی البته من همین شعرها رو توی آلبون تنها صداست که میماند با صدای خود فروغ و اون موسیقی های راک که روش گذاشته شده صدها بار تا حالا گوش کردم و به نظرم اجرا و لحن خود فروغ بی نظیره و کاملا مفهوم رو میرسونه یا شاید اون حسی رو که من دوست دارم میتونم از اون بگیرم...ولی به نظرم اجرای خانم پاوه نژاد خصوصا 3 تا ترک اول اصلن اون لحنی که من حداقل دوست داشتم رو نداشت و اون حس تاریک توی واژه ها رو انتقال نمیداد و جالب نبود... هیم شعرها با صدای خسرو شکیبایی هم بسیار زیباست..کافیه اون تیکه من از نهایت شب حرف میزنم رو بشنوید تا بفهمید که خسرو چکار کرده.... طوری که خسرو قطعه من از نهایت شب حرف میزنم رو اجرا کرده بی نظیره و بعید میدونم هیچ کس میتونست اینجوری بخونه...مو به تن آدم سیخ میشه... البته شاید چون من زیاد اونارو گوش کردن این به دلم نمیشینه و شاید بعد از چند بار گوش دادن نظرم عوض بشه....چون اگه قرار بود خانم پاوه نژاد هم همون لحنی بونه که دیگه فایده نداشت...مثلن آهنگ در غروبی ابدی رو چون قبلن با صدای فروغ نشنیده بودم خوشم اومد و دوس داشتم اجرای خانم پاوه نژاد رو ... بحرحال مرسی از زحمتشون...آلبوم ارزشمندی هست امیدوارم بازم آلبوم های خوبی ازشون بشنویم...جایی همچین البوم هایی بصورت دکلمه و اجرای قوی به این شکل واقعا خالی هست... من خانم پاوه نژاد رو از سریال همسران شناختم..چقدر سریال خاطره انگیز و نوستالژیکیه برام..
            ۰ / ۲۰۰۰
            شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...