موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ احوالات شخصی ۳: بی واژه گفتگو

دانلود آلبوم احوالات شخصی ۳: بی واژه گفتگو

اثری از: 

سپیده مشکی

آهنگساز: سپیده مشکی

«احوالات شخصی» مجموعه است از آثار هنرمندان جوان و کمتر شناخته شده. با شنیدن چند اثر از این مجموعه سریعا متوجه می شویم که کارها دارای بیان شخصی می باشند و هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند. «سپیده مشکی» از نوازندگان «گروه بانوان شیدا» بوده و افتخار شاگردی و همکاری استاد لطفی را در کانامه هنری اش دارد. این نوازنده جوان سه تار به ردیف ها و شیوه های نوازندگی قدما تسلط دارد و به بیان متفاوت شخصی خود نزدیک شده است. در آلبوم «بی واژه گفتگو» شاهد همنوازی سه تار وی با تنبک «احمد مستنبط» هستیم و دو مایه بیات ترک و اصفهان را برای این همنوازی برگزیده است.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :موسسه ی خانه ی هنر منظومه ی خِرَدکد کتابخانه ملی:  ۱۵۶۳۲و
۶ نظر
  • یوسف عمادی
    یوسف عمادیپاسخگزارش
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۷
    اولین باری که خانم مشکی رو دیدم در کنسرت سال ۹۱ به‌همراه استاد فقید محمّدرضا لطفی و گروه شیدا در شهرستان ساری بود و ایشون چهارمضراب اصفهان که ساخته خودشون بود رو به‌همراه تنبک به صورت دونوازی (سه‌تار و تنبک) نواختند و اون شب واقعاً لذّت بردم و از اون موقع پی‌گیر کارهای ایشون شدم که تا امشب تونستم اینجا هم پیداشون کنم و چه آلبوم خوبی... خیلی سه‌تار رو تمیز و بی‌هیچ صدای اضافی و چقدر مضراب قوی، شفاف وهمینطور دست چپ بسیار قوی دارند و هم‌این‌که جملات خوبی هم می‌سازند. اُمیدوارم شاهد پیشرفت روزبه‌روز ایشون در زمینه نوازندگی و آهنگ‌سازی باشیم.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • حسین خرمگاه
      حسین خرمگاهپاسخگزارش
      ۱۲ شهریور ۱۳۹۶
      وقتی این اثر - بخصوص قسمت آواز بیات ترک- رو شنیدم تجربه شنیداری زیبایی بود. از لحاظ نواخت بنظرم چیزی مابین شیوه استاد فقید مرحوم لطفی و شیوه استاد شعاری -ماخوذ از استاد صبا- بود. ریزهای عالی و مضراب راست قوی و چپ پرصلابت ایشون واقعا انسان رو به وجد میارن و دیگر اینکه امیدوار به اینکه با وجود چنین گنجینه های در آینده شاهد شنیدن موسیقی با اصالت خواهیم بود. نکته جالب توجه بعدی برای بنده قطعات ضربی و ریتمیک ایشون بود. ریتم ها نو و تازه بودن برای من و از لحاظ نوآوری در یک مرحله عالی از پختگی. ضمنا و مهمتر از همه بیان بداهه و واریاسیون وار گوشه های این دو آواز که از نظر من تلاش زیادی برای اون انجام شده و بسیار هم ثمربخش بوده. قطعا این اثر بسیار ارزشمند و زیباست پس شنیدنش رو از دست ندید.
        ۰ / ۲۰۰۰
      • Mojtaba Hv
        ۱۲ تیر ۱۳۹۵
        عجب سه تاری میزنه تو قسمت اصفهان این آلبوم یکی از بهترین آلبومهای سه تار در سالهای اخیر بخریدش.ارزششو داره واقعا خدا قوت به خانم سپیده مشکی
          ۰ / ۲۰۰۰
        • علی بناگذار محمدی
          علی بناگذار محمدیپاسخگزارش
          ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
          بسیار عالی و هنرمندانه
            ۰ / ۲۰۰۰
          • عرفان کمالی
            عرفان کمالیپاسخگزارش
            ۱۱ فروردین ۱۳۹۴
            نوازندگی خانم مشکی فوق العاده دلنشینه.سلیقه برخورد با گوشه ها هم عالی بود.در کل البومی مناسب برای سه تار هستش...
              ۰ / ۲۰۰۰
            • Ali Gholampour
              Ali Gholampourپاسخگزارش
              ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
              مرســــی که هستین شما خوبا 3>
                ۰ / ۲۰۰۰
                شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...