موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ مینیاتورها

دانلود آلبوم مینیاتورها

قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۵۴,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید

قطعاتی که در این مجموعه گرد هم آمده‌اند، محدوده بزرگی از خاطرات و حوادث پررنگ زندگی‌ام را تصویر می‌کنند. کوارتت روزگاری تهران به سفارش یک گالری هنرهای تجسمی که آثار هنرمندان جوان ایرانی را به نمایش می گذاشت نوشته شد و تصویرگر یک روز معمولی با تمام تنش ها و سردرگمی‌های اجتماعی و سیاسی است که در تهران گذرانده‌ام. کوارتت در سه بخش صبح، ظهر و شب، سه روی متفاوت از پایتخت را به نمایش می گذارد که در ظهر به اوج ناآرامی میرسد اما در شب، گرمای کانون خانواده های ایرانی و آنچه که همه ما را فریفته فرهنگ‌مان نگاه میدارد دوباره ما را به آرامش می‌رساند.
قطعه مرثیه برای 60 کودک افغانی که در حمله هوایی سال 2008 کشته شدند نوشته شده است. افسردگی بابت بی ارزش شدن جان انسان‌ها در جهان که گویی انتهایی برای آن نیست، دستمایه اصلی این قطعه است. قطعه سوئیت برای گیتار، با کوک تعدیل شده، تحت تاثیر قطعه ای از لو هریسون آهنگساز معاصر نوشته شده است که در آن شباهت های فضای به وجود آمده با موسیقی ایرانی برایم انکار ناپذیر بود. مینیاتورها به سفارش یک دوست که خود نوازنده اصلی قطعه است خلق شد.
قطعه رنگ محصول یک بداهه‌نوازی در یک کنسرت دانشجویی بر روی تم آشنای مبارک باد در چهارگاه است و در حقیقت یک رنگ‌آمیزی موسیقایی بر مبنای ایده‌ایست که هر ایرانی آنرا به خاطر دارد.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :نشر هرمسکد کتابخانه ملی:  ۱۳۸۲۵و
۱ نظر
  • حمید -
    ۱ بهمن ۱۳۹۳
    سلام مثل اینکه دیگه شرکت ماهور آلبوم رایگان ارائه نمی دهد؟
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۱ بهمن ۱۳۹۳
      کاربر گرامی متاسفانه بنا به درخواست ناشر محترم ماهور آلبوم های رایگان این نشر برداشته شد.
      • حمیدرضا جباری
        حمیدرضا جباریپاسخگزارش
        ۱ بهمن ۱۳۹۳
        بازم دم ناشرانی مانند: هرمس، آوای نکیسا، آوای سپهر و نوای رامشه گرم که خودشون اکثراً اهل موسیقی و هنر هستند و مانند بعضی ناشرها با قیمت های نجومی آلبوم نمی فروشند.
        ۰ / ۲۰۰۰
        شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...