موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ مسافر سهراب
قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۳۴,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید
کاربر گرامی به درخواست ناشر، از این پس برای کتاب های صوتی امکان دانلود غیرفعال شده و در صورت خرید محصول، فقط بصورت پخش آنلاین در دسترس شما خواهد بود.

شرکت فرهنگی هنری پیام اسلام، از پیشروان دکلمه ی شعر در کنار اجرای موسیقی، در ایران بوده است. «مسافرسهراب» با موسیقی محمدرضا احمدیان، صدای بهمن سلحشور و دکلمه ی فاطمه معتمد آریا، در دو قطعه، سهراب را از پس تمام دیوارهای اتاق آبی، از ورای تمام درختان تنومند نقاشی و از پشت حجم های سبز، بیرون کشیده، نقاشی ها، حروف و دل نوشته ها را روی باند های صدا و موسیقی پیاده کرده و وارد «تعبیر عاشقانه ی اشکال» میکند. «مسافر» که نام ششمین کتاب از هشت کتاب سهراب سپهری است، با همین شعر آغاز شده و با همین شعر نیز به پایان میرسد. سهراب این شعر را در سفر به منزل خواهرش در بابل نوشته بود. سهراب، خود خود مسافر بود.
«من از سیاحت در یک حماسه می آیم و مثل آب، تمام قصه ی سهراب و نوشدارو را روانم»
«من از هجوم حقیقت به خاک افتادم و بار دیگر، در زیر آسمان مزامیر، در آن سفر که لب رودخانه ی بابل به هوش آمدم، نوای بربط خاموش بود و خوب گوش دادم که صدای گریه می آمد»
مسافر سهراب را نوای ساز ارسلان کامکار، خاچیک بابائیان، همایون رحیمیان، آندره آرزومانیان، بهروز کافی، کریم قربانی، علیرضا خورشیدفر و محمدرضا احودیان به مقصد میرساند... مسافر را از دریچه ی نگاه سهراب، همگام با کلام فاطمه معتمد آریا و صدای بهمن سلحشور، زمزمه کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :شرکت فرهنگی هنری پیام اسلامکد کتابخانه ملی:  ۳۲۸و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...