موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ رخصت
متاسفانه این آلبوم در حال حاضر غیرفعال است و امکان خرید آن وجود ندارد.

«رخصت» آخرین آلبومی است که از زنده‌یاد «ناصر عبداللهی» منتشر شده است. آهنگساز و تنظیم‌کننده این آلبوم «مهدی عندلیبی» بوده است. نوازندگانی همچون «بهزاد پیشرو»، «فرهاد مجذوب»، «مهدی عندلیبی»، «فیروز ویسانلو»، «بابک ریاحی پور»، «گروه زهی پارت» و «بابک شهرکی» در این آلبوم حضور داشته‌اند. ترانه‌های آخرین کار عبداللهی نیز سروده «حسن علی شیری»، «داود لطف الله»، «محمدعلی بهمنی»، «ناصر عبدالهی» و «علی سپانلو» بوده‌اند. از اینجا می‌توانید برای دانلود آلبوم های بیشتر و آهنگ های جدید در این تم اقدام کنید. با دانلود آهنگ از سایت موسیقی بیپ تونز از هنرمندان موسیقی ایران حمایت کنید.

بیپ تونز اولین و بزرگترین سایت دانلود آهنگ به صورت قانونی در ایران

ناشر :آوای مهر میهنکد کتابخانه ملی:  ۱۴۳۳۵و
۶ نظر
  • beeptunes
    بیپ‌تونزپاسخگزارش
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
    کاربر گرامی از لطف شما به سایت خودتان سپاسگزاریم. قرارداد های ما با ناشرین و صاحبان آثار می باشد. بسته به نوع قراردادی که فی مابین ناشرین و هنرمندان بسته می شود، پرداخت متفاوت می باشد. ممکن است کلیه حقوق آثار به ناشرین واگذار شده و یا درصد قراردادی که عقد شده متفاوت باشد و خانواده مرحومین نیز درصدی را دریافت نمایند.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • وحید دیانی
      وحید دیانیپاسخگزارش
      ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
      سلام و وقت بخیر. ممنون بابت سایت و خدمات فوق العادتون. یه سئوال. در مورد خواننده هایی که مثل ناصر عزیز در قید حیات نیستن (روحش شاد)، آیا درصدی از فروش که سهم خواننده هست، به خانواده این عزیزان تعلق میگیره؟ یا سود حاصل از فروش فقط به بیپتونز و ناشر تعلق میگیره؟؟ ممنون میشم پاسخ سوالم رو بدید.
      • beeptunes
        بیپ‌تونزپاسخگزارش
        ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
        دوست عزیزبیپ تونز با ناشر این هنرمندان عزیز قرارداد دارد و طبق قرارداد ناشر و خانواده ایشان حقوق هنرمندهم در نظر گرفته میشود
        ۰ / ۲۰۰۰
      • حسن ییلاقی اشرفی
        حسن ییلاقی اشرفیپاسخگزارش
        ۲۴ امرداد ۱۳۹۳
        ممنون از لطف و فعالیت شماً ای کاش کاور بدون تبلیغ میذاشتید !
        • beeptunes
          بیپ‌تونزپاسخگزارش
          ۲۴ امرداد ۱۳۹۳
          جناب آقای ییلاقی اشرفی، با سپاس از توجه شما این موضوع در مورد کاورهای جدید رعایت شده و کاورهای قدیمی نیز به تدریج تصحیح خواهند شد.
          ۰ / ۲۰۰۰
        • صبا ارمانی
          صبا ارمانیپاسخگزارش
          ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
          عالیه مرسی ناصر
            ۰ / ۲۰۰۰
          • مهدی جهینی
            مهدی جهینیپاسخگزارش
            ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
            سلام. لطفاً از آلبوم های ناصر بیشتر بزارین. ممنون.
              ۰ / ۲۰۰۰
            • علی ali
              ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
              ممنون به خاطر گذاشتن این آلبوم اما یه سوال شما با شرکت دارینوش نمی توانید قرارداد منعقد کنید چون دو تا از بهترین و ماندگارترین آلبومهای ناصر مال این شرکت هست که شما نزاشتین و به جز اون هیچ اثری از شرکت دارینوش در سایت شما موجود نیست.
              • beeptunes
                بیپ‌تونزپاسخگزارش
                ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
                با سلام و عرض وقت بخیر دوست عزیز،به منظور حفظ حقوق ناشرین بییپ تونز تنها پس از اجازه صاحبان آثار و عقد قرارداد با آنان می تواند آثار مرتبط را در سایت منتشر کند. در صورت اجازه ناشر آلبوم مورد نظر شما نیز در سایت قرار داده خواهد شد. با تشکر، تیم پشتیبانی بییپ تونز
                ۰ / ۲۰۰۰
                شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...