موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ ایستگاه یک

دانلود آلبوم ایستگاه یک

اثری از: 

کوارتت کاسته

قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۵۴,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید

هیچ کس نمیداند دقیقا کجای راهیم! هیچ چیز شنیده نمی شود. بعد از رد کردن یک پیچ سخت، گرد و خاک زیادی بلند می شود. راننده، اتوبوس را نگه می دارد. در اتوبوس باز می شود و زن جوانی با دستکش و کلاه خاکستری و چمدان بزرگ آبی از پله های اتوبوس بالا می آید. روی مانتوی بلند خاکستری اش هیچ اثری از خاک جاده نیست! نگاهی به مسافرها می اندازد و سوت زنان در چمدان بزرگش را باز می کند. کلاغ های صورتی از چمدان بزرگ آّبی پروازکنان بیرون می آیند! آنقدر بال می زنند که برای لحظاتی گرد وخاک کنار می رود. از پنجره بیرون را می بینیم: اینجا ایستگاه اول است، همان جایی که دنیا آمدیم...
احسان صدیق-زمستان 1393

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :نشر هرمسکد کتابخانه ملی:  ۱۶۰۵۳و
۴ نظر
  • rouzbeh shahgaldi
    rouzbeh shahgaldiپاسخگزارش
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
    جناب رادي عزيز بحث شخص مطرح نيست و من هم قصد ديكته كردن نظرم رو به هيچ وجه نداشته و ندارم ولي قاعدتا واقف هستيد كه هنر و زيبايي شناسي تعاريف وچهارچوب هايي دارند و در حيطه نقد وبررسي يك اثر به هيچ وجه صرفا بحث سليقه شخصي مصداق نداشته و ندارد.با اين ديدگاه هر اثري قابل دفاع خواهد بود ونبايد نسبت به هيچ اثري هرچقدر مبتذل يا سخيف هم نظر منفي داشت!!هر فرد بايد در هرزمينه اي آموزش ببيند و مسلما با افزايش توانايي هاي درك ودريافت خودش لايه هاي عميق تري از موضوع مورد بحث رو دريافت خواهد كرد.موسيقي وتربيت شنودي هم از اين امر مستثني نيست.اينجا محل مناسبي براي بحث نيست وبنده صرفا جهت شفاف سازي عرض كردم.ممنون از شما ونظر ارزشمندتون.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • ابراهیم رادی
      ابراهیم رادیپاسخگزارش
      ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
      آقایان @beeptunes-48f46cd370d424f440e94b9d2e8a62a8:disqus و @beeptunes-f382ec3f29682d00f2c9a3ba5411888b:disqus ما! هرقدر قوی‌تر یا ضعیف‌تر! هر قدر فنی باشید یا نباشیم! هر قدر از هوش بالایی برخوردار باشیم یا نباشیم و یا هر قدر .... هرچه باشیم نباید به سلیقه‌ای متفاوت با سلیقه‌ی خودمان برچسب مطلوب بودن یا نبودن اختصاص بدهیم و یا به گوش‌هایی با تربیت‌های متفاوت برچسب عدم توانایی لذت بردن از المان‌های فنی بزنیم. البته اگر می‌خواهید خودتان باور داشته باشید مهم نیست! اما چنانچه خواهان دیکته کردن نظرتان به دیگران و قبول آن از سوی دیگران هستید این کار اشتباه است. فعالیت زیبایی خواهد بود اگر بتوانیم دیگران را با نظرات و سلیقه‌های خودمان فقط آشنا کنیم بدون آن که توانایی‌ها و یا سلیقه‌های آن‌ها را مورد تمسخر قرار دهیم.
        ۰ / ۲۰۰۰
      • rouzbeh shahgaldi
        rouzbeh shahgaldiپاسخگزارش
        ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        جناب پورفر اصلا بی کلام بودن این اثر وبه طور کلی بی کلام بودن موسیقی کوارتت کاسته،جز ویژگی های کار هست وبدیهی هست که هرچهار نوازنده این گروه هم به عام نبودن این موسیقی واقف هستند وقاعدتا دلیلی هم برای جا انداختن این اثر درمیان عامه مردم ندیدند که دست به تجربه آهنگسازی در این فضای موسیقایی زدند وگرنه که راه چگونه عام شدن این روزها خیلی مشخص وسر راست هست دوست عزیز.این موسیقی مخاطب خاص دارد وشنیدنش نیازمند گوش وذهنی تربیت شده هست.گوش وذهنی که توانایی لذت بردن از المان های فنی موسیقی و دریک کلام چیزهایی فراتر از ملودی دلنشین را دارد.
          ۰ / ۲۰۰۰
        • مسعود پورفر
          مسعود پورفرپاسخگزارش
          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
          کیفیت بالایی دارد این آلبوم، و حال و هوای جالبی...! منتها این مدل موسیقی، خصوصا از نوع بی کلامش، در همان محفل خواص میماند، و راهی به میان توده ی مردم نمی یابد. به دو دلیل، یکی کلا سطح نسبتا نامطلوب سلیقه ی موسیقیایی مردم ما، و دیگری پیوند ناگستتنی ای که میان کلام و موزیک در فرهنگ ما دیده می شود. امیدوارم این گروه خوب، به فکر یک خواننده ی باحال، که به سبکشون هم بخورد، باشند!
            ۰ / ۲۰۰۰
            شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...