موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ صدای مناظر مخدوش

دانلود آلبوم صدای مناظر مخدوش

آلبوم «صدای مناظر مخدوش» اثری از مانی جعفر زاده و با آهنگسازی مانی جعفر زاده است.

این آلبوم در سبک کلاسیکال داستان و شامل ۲۵ عدد قطعه موسیقی می باشد.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
۳ نظر
  • Rasool molla norouzi
    Rasool molla norouziپاسخگزارش
    ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
    صداىِ مناظرِ مخدوش» روایت داستانی در یازده تکه با حضور چهار نوازنده و دو راوی بود. کنسرتی که به گفته جعفرزاده، دست و پا زدنی ست ولو شکسته_ بسته میان ادبیات و موسیقی. جستجویی و تقلایی برای یافتن ادامه‌ای شهری شده از سنت قصه گویی و نغمه‌پردازی توامان که روزگاری بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ شنیداری مردم همه‌ی نقاط جهان بوده است. اثری که جعفرزاده به عنوان آهنگساز، نویسنده و اجراگردان آن را به همراه على جعفرى پويان نوازنده ویولن و سهراب برهمندى نوازنده ويُولا در كنارِ دو هنرمند دیگر آتنا مستعان اشتياقى نوازنده ويولنسل و گلنار شعارى نوازنده كلارينت روی صحنه برد. رویا تیموریان و پریوش نظریه، بازیگران سینما و تلویزیون راوی این داستان بودند. «صدای مناظر مخدوش» بازگو کننده جهان شخصی مانی جعفرزاده است که بیش از ده سال به عنوان آهنگساز فیلم برای‌ آثار تصویری و نمایشی موسیقی نوشته و حالا با اجرای این قطعات خواسته است تا قدمی در فرهنگ شنیداری مردم بردارد و کار روشنفکری کند. مانی جعفرزاده آهنگسازی است که موسیقی را نزد استادان وارطان سا‌ها کیان، فرهاد فخر الدینی، شاهین فرهت، شریف لطفی و احمد پژمان آموخته، در تاریخ هنر شاگرد آیدین آغداشلو و در ادبیات شاگرد رضا براهنی بوده و دارای مدرک معادل دکترا از دانشگاه ترنیتی مالاگا (اسپانیا) است.
    • Shahraz Sh
      ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
      آقای ملانوروزی از اینکه در نبود کاورهای آلبوم، توضیحات مفیدی در مورد این آلبوم دادید بسیار سپاسگزارم.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • Shahraz Sh
      ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
      علیرغم توضیح بیپ تونز در مورد ارائه اثر همراه با کتاب، حضور در بیپ تونز بایستی با الزام ارائه کاور باشد. طراحی، تهیه و ارائه کاوری که مشخصات آلبوم و پدیدآورندگان آنرا اعلام نماید، با توجه به طراحی که معلوم است برای این آلبوم صورت گرفته کار سختی نبوده و نیست. بهتر است ناشرین محترم کمی وقت بگذارند و با آثار خود همانند هندوانه دربسته و از سر سیری برخورد نکنند، کمی درک چگونگی ارتباط با مشتری هم بد نیست.
        ۰ / ۲۰۰۰
      • شهریار شجاعی نسب
        شهریار شجاعی نسبپاسخگزارش
        ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
        وقتی کاور های آلبوم ها نیستن هیچ اطلاعاتی راجع به آلبوم نداریم. لطفا کاور هارو بذارید.
        • beeptunes
          بیپ‌تونزپاسخگزارش
          ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
          دوست گرامی این اثر همراه با کتاب در بازار عرضه شده و به دلیل اینکه امکان قرار دادن محتوای کتاب در سایت نیست با قیمت پایین تر در سایت قرار داده شده است.
          ۰ / ۲۰۰۰
          شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...