موسیقی کودک
موسیقی کودک

آلبوم لبریز با صدای سالار عقیلی و آهنگسازی مجید درخشانی منتشر شده است. این اثر فضای ایرانی با سازبندی ارکسترال دارد و تنها قانون و تار از سازهای ایرانی به کار گرفته شده‌اند. در بخش‌های مختلف کار اشعاری از سیاوش کرد و سام کرد با صدای تاثیرگذار نصراله متقالچی دکلمه می‌شود. اگر به موسیقی کلاسیک ایرانی و ادبیات علاقه دارید؛ این آلبوم را از دست ندهید. با دانلود قانونی این اثر از هنر فاخر ایرانی حمایت کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :چکاوک زنده رود اسپاداناکد کتابخانه ملی:  ۱۹۹۹۸و
۲ نظر
  • Dead_Wolf |:
    Dead_Wolf |:پاسخگزارش
    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    آلبوم را گوش دادم بسیار آلبوم زیبایی بود هم اشعار زیبایی داشت ،آهنگسازی بسیار قوی بود و هم با صدای خوب اجرا شد و در یک اثر خوب باید مثلث شعر، آهنگ و صدای قوی وجود داشته باشد که در اینجا وجود داشت. شعر دیوارها بسیار قوی بود و آهنگسازی و خوانش قوی داشت و به نظر من قویترین قسمت کار بود. شعر و دکلمه لبریز هم زیبا اجرا شد.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • علی سجادی
      علی سجادیپاسخگزارش
      ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
      استاد سالار جان عقیلی لطفا یک خورده برای خودتون ارزش قائل بشین و کمتر آلبوم بدین. 😑😑😑
      • مسعود لطفی
        مسعود لطفیپاسخگزارش
        ۳ فروردین ۱۳۹۷
        :)))) راست میگی. ولی ترک یک علیه یه توضیح هم بدم، ایشون خواننده هستن و آلبوم ها اثر آهنگسازه و فقط صدای ایشون روی آهنگ ها هست. به عبارت دیگه آلبوم رو باید به حساب آهنگسازش بذارین. اینطوری بشمارین. در حقیقت سالار عقیلی مثل نوازنده میمونه که با صداش تو آلبوم های مختلف همکاری میکنه این یکی از تفاوت هایی هست که بین موسیقی ملی و موسیقی پاپ هستش. استاد همایون شجریان هم آلبوم های بسیاری با صدای ایشون هست و این دلیلی خوبی نیست که بگیم زیاد آلبوم میده.
        • علی سجادی
          علی سجادیپاسخگزارش
          ۴ فروردین ۱۳۹۷
          اولا سلام علیکم دوما تا حدودی حق با شماست اما این نکته هم هست که همیشه خوانندگان توی چشم بوده اند نه نوازندگان یا آهنگسازان به همین دلیل باید یک خورده حواس جمع بود. ☺☺☺
          • نوژن همتی
            نوژن همتیپاسخگزارش
            ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
            درود بر شما به نظر من یک مقداری در ایران باید نگاهمون رو به این مسائل تغییر بدیم. یعنی آمار بالا مخصوصا در مورد موسیقی نباید باعث قضاوت بشه. حالا چه در مورد خواننده و چه در مورد آهنگساز یا نوازنده. من شما دوستان رو ارجاع میدم به تعدد آلبوم های موسیقی که مثلا در سبک راک توسط خواننده های بزرگی همچون دیوید گیلمور یا گری موور اجرا و ساخته شده اند و یا گروههای موسیقی بزرگی همچون پینک فلوید، بیتلز و ... و هیچگاه این تعدد سبب انتقاد و دلزدگی طرفدارانشون یا کسر شأن و شخصیت خودشون نبوده بلکه برعکس اسباب افتخارشون و درآمدبالاشون هم بوده است. نمیدونم چرا در بین ما این احساسات نسبت به هنرمندانمون به وجود میاد!!!
            ۰ / ۲۰۰۰
            شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...