موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ سه نوازی در آرامش
قیمت CD آلبوم در فروشگاه‌ها:۸۰,۰۰۰ ت قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۶۵,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید

آلبوم «سه نوازی در آرامش» حاصل همکاری حسین بهروزی نیا، جاوید افسری و داوود ورزیده است. این سه هنرمند که سازهای عود، سنتور و نی می‌نوازند؛ این بار وجه کمتر دیده شده سازهای ایرانی را به نمایش گذاشته‌اند. آرامش، سکون و فضاهای کم تحرک در موسیقی کلاسیک ایرانی کمتر شنیده می‌شود. هنرمندان اذعان داشته‌اند که شیوه متفاوت نوازندگیشان در این آلبوم نه به قصد آفرینش چیزی پیچیده و عجیب که فقط به قصد آرامش برای مخاطب بوده است. از این آلبوم بسیار لذت خواهید برد؛ زیرا آرامشی که القا می‌کند بسیار عمیق‌تر و درونی‌تر از بسیاری از موسیقی‌های امبینت و الکترونیک است. برای مطالعه نقد و بررسی آلبوم سه نوازی در آرامش به سایت نویز مراجعه کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :نشر موسیقی نوفهکد کتابخانه ملی:  ۱۹۹۲۸و
۶ نظر
  • mh hi
    ۴ فروردین ۱۴۰۰
    استاد بهروزی نیا بینظیرند
      ۰ / ۲۰۰۰
    • hossein.garshasbi598
      hossein.garshasbi598پاسخگزارش
      ۱ تیر ۱۳۹۷
      با سلام وخسته نباشید اینکه هزینه ی تولید البوم بالاست درست ولی آلبومی که سالهاست تولید شده و میلیونها نسخه به فروش رفته چرا دیگه قیمتش بالاست مثل آلبومهای استاد شجریان و چه فرقی بین تولید یک اثر بصورت والتی و قاب شیشه ای هست که اون الان شده 6 تومن و این یکی 16 تومن یعنی یه قاب ده هزار تومن این باعث ازبین رفتن موسیقی اصیل شده خوب تاکی این وضعیت رو میخوان ادامه بدند آلبوم بیداد استاد شجریان 74 دقیقه ست و یک سی دی شده اونوقت آلبوم امیر کبیر استاد ناظری تو همون تایم دو سی دی شده این یعنی سواستفاده از احساس و علاقه ی مخاطب. یکبار سیمرغ .خداوندان اسرار همایون شجریان و حریق خزان قریانی رو صوتی میفروشند یه بار دیگه همون صوتی رو میذارن کنار تصویریش و یه پول دیگه میگیرند تا زمانی که این وضعیت هست مخاطبین موسیقی اصیل هم کم میشند و هم از خرید قانونی صرف نظر میکنند.
        ۰ / ۲۰۰۰
      • hossein.garshasbi598
        hossein.garshasbi598پاسخگزارش
        ۱ تیر ۱۳۹۷
        با سلام وخسته نباشید اینکه هزینه ی تولید البوم بالاست درست ولی آلبومی که سالهاست تولید شده و میلیونها نسخه به فروش رفته چرا دیگه قیمتش بالاست مثل آلبومهای استاد شجریان و چه فرقی بین تولید یک اثر بصورت والتی هست و قاب شیشه ای اون الان شده 6 تومن و این یکی 16 تومن یعنی یه قاب ده هزار تومن این باعث ازبین رفتن موسیقی اصیل شده خوب تاکی این وضعیت رو میخوان ادامه بدند آلبوم بیداد استاد شجریان 74 دقیقه ست و یک سی دی اونوقت آلبوم امیر کبیر استاد ناظری تو همون تایم دو سی دی شده این یعنی سواستفاده از حساس و علاقه ی مخاظب. یکبار سیمرغ همایون شجریان.خداوندان اسرار همایون و حریق خزان قریانی رو صوتی میفروشند یه بار دیگه همون صوتی رو میذارن کنار تصویریش و یه پول دیگه میگیرند تا زمانی که ای وضعیت هست مخاطبین موسیقی اصیل هم کم میشند و هم از خرید قانونی صرف نظر میکنند.
          ۰ / ۲۰۰۰
        • مسعودشایگان
          مسعودشایگانپاسخگزارش
          ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
          واقعا حقشونه که البوم‌شون رایگان تو تلگرام دانلود بشه با این قیمت گذاری
            ۰ / ۲۰۰۰
          • علی کشوری
            علی کشوریپاسخگزارش
            ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
            واقعا چرا وقتی من فیزیک این آلبوم رو ندارم باید این همه پول بدم . حداقل یک درصدی باید از نسخه ی فیزیکی ارزان تر باشه. با حضور سایت های آنلاین فروش موسیقی داشتیم به رعایت حقوق هنرمندان نزدیک می شدیم ولی متاسفانه با این نوع قیمت گذاری مجددا مردم به مدار غیر قانونی هدایت می شوند.
            • beeptunes
              بیپ‌تونزپاسخگزارش
              ۲۵ فروردین ۱۳۹۷
              دوست گرامی قیمت فیزیکی آلبوم 15 هزار تومان بوده و با نظر ناشر قیمت 11 هزار تومان برای نسخه دیجیتال در نظر گرفته شده است.
              • Mahdi Bahadornia
                Mahdi Bahadorniaپاسخگزارش
                ۲۵ فروردین ۱۳۹۷
                یعنی مجموع هزینه ی تهیه ی سی دی و قاب و چاپ بروشور و توزیع محصولشون کلا میشه 4000 تومن؟ یعنی طرفای خونه ی ناشرین محترم اینقدر همه چی ارزونه؟ درضمن، مدیر محترم سایت بیپ تیونز! شما همیشه در پاسخ به اعتراضات بابت قیمت های ناعادلانه تولیدات میگید "ناشر در نظر گرفته" تا از خودتون سلب مسئولیت کنید. اما مشتری شما، شما رو به عنوان واسطه بین خودش و ناشر انتخاب کرده و این "وظیفه" ی شماست که با ناشرین در این مورد مذاکره کنید و نظر مردم رو بهشون منتقل کنید. از نظر مشتری، شما و ناشر تفاوت خاصی باهم ندارید، مشتری تنها به مبلغی که پرداخت میکنه توجه میکنه که با این روند واقعا دیگه حمایت از تولید کننده سخت میشه و قطعا در این صورت مخاطبین سایت هایی مثل سایت شما هم کم میشه. لطفا بصورت جدی یه فکری برای این مسئله بکنید. ممنونم
                • beeptunes
                  بیپ‌تونز(beeptunesmail@gmail.com)
                  ۲۶ فروردین ۱۳۹۷
                  با سلام بنا به بالا بودن هزینه تولید و نشر یک آلبوم در حوزه موسیقی که شامل هزینه های استدیو، ترانه، میکس و مستر، چاپ و ... می باشد، می بایست قیمت فروش طوری تعیین شود که هزینه های تولید، عرف بازار و تغییر و افزایش چشمگیر قیمت ها نه مخاطب متضرر شود و نه صاحب اثر. که این افزایش نرخ قیمت ها ابتدا از سوی ناشرین در فروش فیزیکال اعمال می شود و سپس با قیمت های اعلامی جدید از سمت ناشرین بروی بستر بیپ تونز قرار میگیرد. شایان ذکر است که هزینه گردآوری یک آلبوم موسیقی در شرایط کاملا معمولی و نرمال بین 40 تا 100 میلیون تومان متغیر است.
              ۰ / ۲۰۰۰
            • Mahdi Bahadornia
              Mahdi Bahadorniaپاسخگزارش
              ۲۱ فروردین ۱۳۹۷
              قیمت آثار هنری یه کم دیگه افزایش پیدا کنه قشنگ میتونه با افزایش ارز رقابتی جانانه داشته باشه!
                ۰ / ۲۰۰۰
                شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...