موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ بهار (تصویری)

دانلود آلبوم بهار (تصویری)

آلبوم بهار اثر جدید گروه رستاک است. این گروه پیش‌تر آلبوم رنگواره‌های کهن را منتشر کرده بود. قطعات آلبوم حاضر اکثرا ترانه‌های محلی شاد هستند و حال و هوایی بهاری دارند. گروه رستاک این آلبوم را به زنان سرزمین ایران تقدیم کرده‌اند. 

مندیر (بختیاری)
۷۹.۸۴ مگابایتHD ۳۵.۶۷ مگابایتSD
شکوفه (فارسی)
۷۸.۱۲ مگابایتHD ۳۳.۹۹ مگابایتSD
نوروز (بندری)
۷۱.۲ مگابایتHD ۱۵.۶۱ مگابایتSD
گل پامچال (گیلکی)
۷۸.۱۱ مگابایتHD ۳۵.۵۳ مگابایتSD
وهار (کردی)
۶۷.۰۵ مگابایتHD ۲۳.۴۶ مگابایتSD
گل پونه (فارسی)
۶۹.۵۱ مگابایتHD ۱۴.۸۴ مگابایتSD
لاله لر (آذری)
۸۹.۸۱ مگابایتHD ۴۹.۸۴ مگابایتSD
تیزر تصویری آلبوم بهار
خرداد ۱۳۹۷۰:۵۸
۷.۶۹مگابایت
مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :هنر اول پردیسان پاسارگادکد کتابخانه ملی:  ۲۰۵۳۸و
۳ نظر
  • حسین فروتن
    حسین فروتنپاسخگزارش
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
    دم بچه‌های رستاک گرم. تنظیم‌ها هم‌چنان تمیز و همه چیز رو به پیشرفت. صداها شفاف و مسترینگ نزدیک به سلیقه شنیداری نسل امروز. دعوت از برزگان موسیقی نواحی و معرفی چهره‌های مظلوم این حوزه موسیقی، بسیار ارزشمند و ستودنی است. روایت و اتصال گفتگوها با قطعات، خوب و صمیمی است. سر شوق آمدن استاد موسیقی گیلکی و دایره به دست گرفتن‌اش یا تمرین رقص کردی با جوان کردی که نجابت از چشمانش می‌بارد، نقاط اوج این همراهی کم‌نظیر هستند. ایران برای ایران بودن، به دلبستگی تک تک ما به هویت و فرهنگ ایرانی نیاز دارد، نه شعار و موشک. رستاک خدمت بزرگی به تقویت هویت ایرانی در نگاه نسل جدید می‌کند و اقوام مختلف از کرد، بختیاری، ترک، جنوبی و ... را با موسیقی و شادی کنار هم می‌نشاند. آلبوم مشخصا برای نوروز ضبط شده اما معلوم نیست چرا با این همه تأخیر و بدون حذف صحنه‌های سال تحویل به بازار عرضه شده است. البته همه می‌دانیم که مسیر کار هنری در ایران نه تنها آسفالته نیست که سنگلاخ است. گذشته از خوبی‌ها و زیبایی‌های کار، چند نکته را هم باید اضافه کنم. وقتی در نسخه تصویری تاکید بر صمیمیت و هم‌دلی است، نمایش زنده‌نمایی و میکروفن و تجهیزات صدابرداری، نوعی دروغ بصری به حساب می‌آید. کاش مثل آلبوم‌های قبلی، صادقانه پرفورم تصویری را بدون اطوار و سیم ضبط می‌کردند. از شناسنامه کار مشخص است که رستاک برای خودش بازوی تصویری ایجاد کرده و خودشان نسخه ویدیویی را تولید کرده‌اند. اما همین بی‌تجربگی باعث شده نتیجه کار نسبت به آلبوم پیشین به مراتب ضعیف‌تر باشد. استفاده از دوربین‌های عکاسی برای ضبط تصویر با هدف رسیدن به عمق میدان باریک، تبعاتی از جمله لرزش شدید و آزاردهنده تصویر دارد. حداقل پنج سال است که دوربین‌های ویدیوی جایگزین به بازار معرفی شده‌اند. از سوی دیگر، کارگردانی و دکوپاژ قطعات در تعریف موقعیت و نسبت افراد گروه، ناموفق است و در هر قطعه دست‌کم چند پلان با زاویه و قاب نادرست بیننده را گیج می‌کند. کاش برای آلبوم‌های بعدی کار را به کاردان بسپارند و زیبایی و چشم‌نوازی آلبوم تصویری قبلی را تکرار کنند.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • محمدرضا شهسواری فرد
      محمدرضا شهسواری فردپاسخگزارش
      ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
      سلام مدت زمان آهنگ شماره سه(نوروز بندری)، هفت دقیقه ست ولی پس از سه دقیقه و سی ثانیه به بعد صفحه سیاه نشون میده و هیچ صدایی نمیاد.
      • beeptunes
        بیپ‌تونزپاسخگزارش
        ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
        با سلام دقیقه ویدئو درست بوده و تنها بخش سیاه اشتباه بوده که اصلاح گردید. با تشکر
        • Mohamad Najafi
          Mohamad Najafiپاسخگزارش
          ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
          خب خدا رو شکر که اشتباه بوده و سانسور نبوده!!!!
          ۰ / ۲۰۰۰
        • علیرضا یوسفیان
          علیرضا یوسفیانپاسخگزارش
          ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
          کی منتشر میشه؟
          • beeptunes
            بیپ‌تونزپاسخگزارش
            ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
            دوست گرامی آلبوم ساعت 1 روز 22 خرداد منتشر شد.
            ۰ / ۲۰۰۰
            شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...