موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ دلبر طناز (نکوداشت استاد فرامرز پایور)

دانلود آلبوم دلبر طناز (نکوداشت استاد فرامرز پایور)

مضراب به دست دارد و سنتور می نوازد و این تصویر، در ذهن سیاوش آریامنش ثبت شده؛ چنان که یک، دو و سه آلبوم می سازد به یاد استادش، فرامرز پایور. سومی با صدای سینا سرلک است به یاد آن «دلبر طناز».
آلبوم «دلبر طناز»، اثر مشترک سیاوش آریامنش و سینا سرلک در نکوداشت استاد فرامرز پایور است. این آلبوم را موسسه فرهنگی هنری راوی آذر کیمیا در 10 آهنگ منتشر کرده است. آهنگسازی آن کار سیاوش آریامنش، سرپرست و نوازنده سنتور گروه آریا است که در آواز دشتی با سینا سرلک، شاگرد جمشید محبی، ناصر فرهنگ فر، محمدرضا شجریان و کیوان ساکت، همخوانی می کند و تنظیم آلبوم را هم شخصا انجام داده است.
سیاوش آریامنش شاگرد فرامرز پایور و حسین دهلوی بوده، ساز هم می سازد و «دلبر طناز» بعد از «به یاد استاد فرامرز پایور» و «یادمان استاد فرامرز پایور»، سومین اثری است که به استاد خود تقدیم می کند. او بر اجرای قطعات پایور مسلط است و شیوه مضراب نوازی وی را رعایت می کند.
نوازندگان گروه آریا شامل سیامک بنایی، علیرضا دریایی، رضا آبایی، محمدرضا نوتاش، علیرضا جواهری، یعقوب نوروزی، امیرحسین رضا، مهدی مرادی و علی نجفی ملکی با سازهای تار، عود، رباب، تاربم، قیچک آلتو، کمانچه، ویولن، ویولن آلتو، نی و تنبک هستند.
آلبوم «دلبر طناز» به سبک آلبوم های موسیقی سنتی ایرانی، پیش درآمد و مقدمه و ساز و آواز و درآمد و چهارمضراب و رِنگ و تصنیف دارد؛ سه تصنیف «سوز عشق»، «پیوند» و «دلبر طناز» و دو آهنگ ساز و آواز با اشعار سعدی خوانده شده اند: «آن را که غمی چون غم من نیست چه داند»، «تا بود بار غمت بر دل بی‌هوش مرا»، «دیده از دیدار خوبان برگرفتن مشکلست» و «وقت طرب خوش یافتم آن دلبر طناز را».

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :مؤسسه فرهنگی هنری راوی آذر کیمیاکد کتابخانه ملی:  ۱۶۰۵۱و
۴ نظر
  • محسن وفاخواه
    محسن وفاخواهپاسخگزارش
    ۹ امرداد ۱۳۹۴
    اقای علی این حرفهاچیه شماازموسیقی خوشت نمیاددیگه حرف زیادی نزن بسیارقشنگ می خونه -این نخونه اون نخونه -همه پاپ بخونن خوبه نه بااون اهنگهای بی سروته یک اهنگ سنتی می ارزه به تمام البومهای پاپ الکی ومسخره فهمیدی
      ۰ / ۲۰۰۰
    • arefnia74
      ۷ امرداد ۱۳۹۴
      لطفا هر چه سریع تر آلبوم دعوت از کاکو بند که به تازگی منتشر شده و مجاز هم هست را در سایت قرار بدید
      • beeptunes
        بیپ‌تونزپاسخگزارش
        ۱۰ امرداد ۱۳۹۴
        دوست گرامی قرار دادن این آلبوم در دستور کار ما قرار دارد و امیدواریم که در آینده ای نزدیک بتوانیم آن را در سایت قرار دهیم.
        ۰ / ۲۰۰۰
      • علیرضا جوان وطن
        علیرضا جوان وطنپاسخگزارش
        ۶ امرداد ۱۳۹۴
        سلام. آلبوم خوبه سنتی هرچی باشه من استقبال میکنم اما بعضی سایت نانردی میکنن هنوز کامل توزیع نشده رو اینترنت اون با کیفیت 320 زدن یک سوال از مدیران بیپ تونز گرامی و عزیز آیا دانلود آهنگ از اینترنت که خیلی هامون انجام میدیم حلال یا نه راضی هستند یا نه
        • beeptunes
          بیپ‌تونزپاسخگزارش
          ۷ امرداد ۱۳۹۴
          جناب آقای جوان وطن دانلود آثار بدون اجازه ناشران به هیچ عنوان صحیح نبوده و نقض قوانین کپی رایت را به همراه دارد. در اصل این امر یک نوع سرقت آثار هنری به حساب می آید.
          ۰ / ۲۰۰۰
        • مسعود پورفر
          مسعود پورفرپاسخگزارش
          ۶ امرداد ۱۳۹۴
          متاسفانه اوجشو خیلی پخته و خوب نمیخونه سینا سرلک عزیز...ولی خواننده خوبیه. یعنی توی خواننده هایی که ما داریم، که نصف ایشونم صدا و توان آواز ندارن، خوبه!
            ۰ / ۲۰۰۰
            شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...