موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ سرو بالای سهی (ساز و آواز)

دانلود آلبوم سرو بالای سهی (ساز و آواز)

آهنگساز: امیر شریفی
نوازندگان: امیر شریفی و حسین زمانی
میکس و مسترینگ: حمید عسگری

سرو بالای سهی (ساز و آواز) اثری ایرانی با صدای محمداسماعیل قنبری است. آهنگسازی این اثر توسط نوازنده تار آن امیر شریفی بوده و نوازندگی تنبک توسط حسین زمانی انجام شده است. ساز و آواز از بخش‌های مهم کارگان موسیقی ایرانی است که امروز و تحت تاثیر روزگار در حال کم‌رنگ شدن است. در این آلبوم شاهد توجه ویژه به این قالب مهم اجرایی ایرانی هستیم. دستگاه نوا برای این اثر انتخاب شده اما در میانه‌های راه آوازهای ابوعطا و بیات ترک نیز به کار گرفته شده‌اند. با دانلود آلبوم سرو بالای سهی به صورت قانونی از موسیقی ایرانی حمایت کنیم.


مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :موسسه فرهنگی هنری نغمه ساز آوازکد کتابخانه ملی:  ۱۹۴۶۸و
۴ نظر
  • boowi so
    ۶ بهمن ۱۳۹۸
    گوش دادم خوب بود. احساس خوبی داشتم. انتظار داشتم تحریرهای زیاد و بالا و سنگین بزنند جناب قنبری ولی متن دفترچه را که خواندم از هارمونی موسیقی و آواز ساده خوشم آمد. می شود معمولی و روان و ساده خواند و لذت برد. موسقی و نوازندگی هم دوست داشتنی بود. آرزوی موفقیت.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • محسن معصومي
      محسن معصوميپاسخگزارش
      ۲۰ آذر ۱۳۹۷
      درود بسيار عالي وبا شكوه اي كاش اساتيد چنين برجسته از كنج عزلت بيرون امده وبه ارايه اقار فاخر بپردازند🌺🌺🌺🌺
        ۰ / ۲۰۰۰
      • مسعود پورفر
        مسعود پورفرپاسخگزارش
        ۱۹ آذر ۱۳۹۷
        به به! چه آلبومی... چه آهنگسازی خوبی، و چه صدای گرم و دلنشینی! گویی به راستی از دلِ قرن ها آواز ایرانی برآمده! درود بر استاد محمد اسماعیل قنبری و امیر شریفی، که تنور موسیقی اصیل ایران را در این وانفسای هرج و مرج موسیقی های کوتاه مدت و بازاری، گرم نگه می دارند... محمد اسماعیل قنبری، علاوه بر صوت حزین و پخته خود که حاصل سال ها ریاضت موسیقیایی است، از شخصیت فوق العاده ای در میان اساتید آواز برخوردار است. امیر شریفی هم به راستی نوازنده چیره دست و آهنگساز حرفه ای است. بادا بقایتان.
          ۰ / ۲۰۰۰
        • Hamid Mohebi
          Hamid Mohebiپاسخگزارش
          ۱۸ آذر ۱۳۹۷
          البوم های اقایان شریفی و امامی بی نظیرند
            ۰ / ۲۰۰۰
            شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...